Alle mine ur

Fortalte i går at jeg hadde ganske mange Mango klokker, og her er et bilde av dem. En av favorittene er den grønne klokken, men den stangen som stiller klokken og datoen er brukket inne i klokken :o(( Jeg skal ta den med ned til urmakeren på Bryn senter, for å få et prisoverslag på hva det vil koste å reparere den. Går ikke det blir jeg lei meg, for jeg er nok mer glad i den enn i noen av de andre, og det går ikke ann å få tak i maken klokke lenger.

Med så mange forskjellige farger har jeg mulighet til å ha matchende klokke til det jeg har på meg :o)) Var det nødvendige å anskaffe seg så mange klokker? Nei, det var vel kanskje ikke det, for en mer nøytral hadde kanskje vært like greit. Så er det jo sånn at jeg liker jo farger, og helt ærlig så hadde jeg nok kjøpt enda flere farger hadde jeg fått tak i det… Sprø, ja helt klart, hehehe!!


#mango #mangoklokker #klokker #farger #sort #grå #brun #oransje #rød #gul #grønn #blå #lilla #rosa

8 kommentarer
    1. Oi, sÃ¥ mange fine klokker og herlige farger. Det Ã¥ samle pÃ¥ klokker er ikke sÃ¥ dumt for de kan jo brukes ogsÃ¥. Bra det har blitt mildere ute, men hÃ¥per det holder seg pÃ¥ minus ellers sÃ¥ blir det sÃ¥ glatt. God lørdagskveld!😊

    2. Du er klokketro med tiden ser jeg, her skal ingen sekunder slippe unna. En fin samling, sjøl bruker jeg ikke klokke men vet at det finns mange fine klokker.

    3. Hanne Beate: Da jeg gikk Ã¥ la meg i natt, var det begynt Ã¥ bli tÃ¥kete ute. NÃ¥ er det helt tett, og jeg kan ikke se mange meterne ut av vinduet, men det er nÃ¥ i det minste minusgrader :o)) Mango har kommet noen nyere varianter klokker; men de er jeg ikke sÃ¥ begeistret for…. Kanskje like grei for lommeboken.

    4. Helge: Heheh, ja i denne samlingen er det litt å velge mellom :o)) Bare så synd at denne varianten av klokker ikke er å få tak i lenger, hvis man skulle ha ønsket noen flere :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg