Surrehue

For en gang skyld hadde jeg faktisk litt god tid på morran, og jeg rakk å nyte en kopp kaffe før jeg skulle rusle ned til t-banen. Før jeg gikk ut av døra og i det jeg gikk nedover hadde jeg på følelsen av at jeg hadde glemt noe!! Halvveis på veg til t-banen så sa det plopp i hode, og jeg kom på hva det var jeg jeg hadde glemt!!

Forden hadde time hos RøhneSelmer til sin aller første EU-kontroll…. Jeg kjente at jeg ble både varm og kald på en gang, og det var ikke noe annet å gjøre en å bråsnu å forte seg hjem igjen for å hente den. Heldigvis hadde jeg bilnøklene i vesken så jeg slapp da å gå helt inn. Plutselig hadde jeg ikke så god tid lenger, og jeg ble bekymret for at jeg ikke skulle komme meg på jobb i tide til morgenmøte. Sendte en melding på jobb for sikkerhet skyld, men det viste seg å ikke være nødvendig.


Jeg hadde egentlig time forrige tirsdag til EU-kontroll, men da var jeg syk å orket ikke å levere den. Derfor fikk jeg flyttet timen til i dag, men jeg fikk ingen påminnelse på SMS som jeg pleier å da glemte jeg det vettu. Jeg var litt flau over å levere Forden, for jeg hadde ikke fått vasket den i forveien så det var skikkelig skitten. De påsto at det ikke gjorde noe, men jeg syntes nå likevel at det var pinlig jeg da.


Like før arbeidstidens slutt kikket jeg ut av vinduet, og da kom det en vegg av tåke som innhyllet hele Oslo. Da jeg kom opp til Ensjø var det ikke et spor bedre der oppe, og gradene var nesten nede på null. Det var vel derfor tåka kom kanskje.

Forden gikk igjennom EU-kontrollen med glans, noe jeg egentlig forventet… Litt kjedelig å ha siste nummer som begynner på 2 i registreringsnr, for sånn økonomisk så passer det jo ganske dårlig med verkstedbesøk i januar, februar og mars, men ikke mye jeg kan gjøre med det.

Nå i kveld har Ronja vært ekstremt kosete, og ville ligge i fanget mitt… Det er jo bare koselig det, men hun maler jo så høyt å da blir jeg trøtt. Varte ikke lenge før vi sovna begge to, og jeg var vel borte i nesten en time. Da jeg våknet lå hun fortsatt i fanget mitt å koste seg :o)) Det er for det meste Vinja som kommer å vil ligge i fanget opptil flere ganger i løpet av en kveld. Alltid kos med en pus i fanget på kvelden :o))

#surrehode #ford #eukontroll #glemt #tbanen #ensjø #tåke #feilfri #katter #ronja #vinja #kose #male

4 kommentarer
    1. Det er vel sant at du var et rote hue i dag.
      Det var godt du fikk ordnet det i dag og bilen nå er EU godkjent.
      Nå kan du trygt kjøre på veien.

    2. Starta bra og så ble det stress..uff ! Godt bilen ble godkjent da ..greit å ha slikt i orden :)) Jeg har ikke lagt merke til noe tåke her i dag..
      SÃ¥ deilig med litt kattekos da :)) God natt og fin morgendag til deg :))

    3. Anne: Jeg blir jo litt oppgitt av megselv, for jeg husket det jo på lørdagen for da snakket vi jo om det. Nå ja, det er overstått og en stund til neste gang :o))

    4. annebe: Det ble jo det dessverre… Veldig glad for at de ikke fant noe som mÃ¥tte repareres, for det hadde vel blitt dyrt tenker jeg 😮 Ja kattekos er alltid hyggelig, og nÃ¥ ligger frk Ronja pÃ¥ gulvet ved siden av meg, og vil gjerne at jeg skal klø henne pÃ¥ ryggen samtidig som jeg forsøker Ã¥ skrive pÃ¥ PC’n. En riktig god natt til deg ogsÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg