Datatrøbbel

NĂĄ kjenner jeg at jeg snart eksploderer, men det vil jo ikke hjelpe noe allikevel.

Jeg har holdt på med å komme inn på Internett siden jeg kom hjem fra jobben, uten å lykkes. Det trådløse nettet fungerer ikke, og jeg har forsøkt alt fra å resette til å nappe ut kontakten. Ingenting hjelper, for den dukker ikke opp i oversikten over tilgjengelige trådløse nett.

Ringte til Canal Digital for ĂĄ fĂĄ hjelp av dem, men det kunne jeg like godt ha spart meg. Bare ta ĂĄ resette og vent i 15 minutter. Det hjalp ikke. Jeg fĂĄr kanskje ringe dem en gang til sĂĄ kanskje jeg kommer til en mer hjelpsom person.

#sint #oppgitt #internett #tråløs #canaldigital #hjelp

2 kommentarer
    1. frodith: NĂĄ har det vist ordnet seg, puh! Det mĂĄtte en telefonsamtale til for ĂĄ ordne det, og fyren jeg snakket med andre gangen restartet alt fra sin kant. Det er jammen forskjell pĂĄ folk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg