Atsjoooooooo, snufs!

Akkurat nå syntes jeg litt synd på meg selv, men det går nok over igjen…. Forkjølelsen er hjertelig tilstede, og nesen min er så rød at Rudolf ikke hadde hatt en sjangse foran sleden til julenissen, hvis jeg hadde stilt opp. Effekten av Ibuxen jeg tok for litt siden begynner å avta, så nå har jeg hodepine og fryser og svetter om hverandre. Jeg har pakket jeg inn i to tjukke fleezepledd for å få varmen, så får vi se om det hjelper litt.


Jeg hadde ikke noen matlyst da jeg sto opp på morran, så jeg har akkurat spist mitt første måltid i dag nå. To skiver solsikkebrød med rekesalat, og et regime med vitaminer,sammen med en rykende varm kopp med kakao. Det er ikke noe jeg drikker for ofte, men akkurat i dag var det veldig godt. Nå skal jeg gjøre som kattene mine, ta meg en aldri så liten shut eye :o))

#feber #fryse #svette #sår #nese #rød #varm #kald #matlyst #rekesalat #vitaminer #kakao #sove

4 kommentarer
    1. Uff, du som akkurat har vært dÃ¥rlig og sÃ¥ skulle du bli syk igjen. Da er det bare Ã¥ ta tiden til hjelp og pleie seg selv best mulig. Det er viktig Ã¥ fÃ¥ i seg nok drikke, og halstabletter pleier Ã¥ lindre. Riktig god bedring!😊

    2. Det er jo typisk at det skulle komme tilbake igjen, men jeg har heldigvis ikke så høy feber denne gangen. Har nok ikke noen problemer med å gå på jobb, håper jeg da ?? Jeg har sovet det meste av dagen så det skal nok gå greit ??

    3. frodith: Tusen takk ?? Jeg må kjøpe sånne lommetørklær tror jeg, for selv om det er Lambi dopapir jeg har brukt er det ikke mykt nok. Ha en riktig god natt ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg