Febersøvn

Det ikke mye godt å si om en forkjølelse med feber og tett nese… Øynene blir tørre, halsen blir sår, nesen blir skinnløs og rød etter å ha blitt pusset igjen og igjen, for ikke å snakke om at man fryser det ene øyeblikket og renner bort i det andre… Nei, se det er ikke mye å skryte av gitt!!

Men det er faktisk noe positivt også, utrolig men sant!! For meg er det nå i alle fall det, for jeg sover veldig dårlig til vanlig når jeg ikke er dårlig. Da er det ikke uvanlig at jeg våkner om trent hver time natten igjennom, og da det er på tide å stå opp er jeg ikke utvilt. Nå som jeg har hatt/har feber har jeg faktisk sovet som en drøm. hver eneste natt har jeg gått å lagt meg, sovnet omtrent med en gang, og fortsatt å sove kontinuerlig helt til alarmen har uuuult som besatt neste morgen. Det har vært så deilig å våkne på morningen, og følt meg relativt utvilt å klar til å starte dagen.


Problemet er vel bare at nå som forkjølelsen er på hell, så begynner jeg å sove dårlig igjen… Jeg håper ikke at det skjer, men det er vel ingen grunn til at det blir annerledes denne gangen!!

6 kommentarer
    1. missmommy.blogg.no: Så heldig du er som sjelden er syk, skulle ønske det var meg… Blir nok ikke lenge før denne damen drar dyna godt rundt seg, og da får vi se om det blir en god natt søvn. God natt :o))

    2. Jeg sover dårlig hvis jeg har mye å tenke på. Når man er forkjøla er man gjerne litt ullen i hodet og mer slapp, så da sover man gjerne bedre også. Fortsatt god bedring!

    3. Hanne Beate: Du har helt rett, og i en stressende hverdag med på som skjer på jobb som man må henge med i, kan det bli litt for mye for det lille hode på toppen. Nesen renner fortsatt litt, men formen er nesten tilbake til normalen igjen i dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg