Helt nydelig

Jeg kan ikke huske sist det var så lyst ute, når jeg kommer hjem kl 17. De bratte bakkene som er et ordentlig slit, gikk som bare det. Det var en fryd å gå oppover, selv om jeg peste som besatt på slutten.

Det har blitt mer av meg de siste månedene, men nå er det slutt. Jeg trengte denne trimmen nå kjenner jeg…

Var over hos naboen å leverte gavene, og sang bursdagssang. Bursdagsbarnet som ikke er noe barn, ble veldig glad. Nå blir det ettermiddagakaffe og kake litt senere i kveld 🎂🍵

#nabo #gaver #bursdag #hygge #trim #vakkert #lyst #himmel #vær #natur

8 kommentarer
    1. Deilig med lys, det gjør at man kan rusle mer tur også 🙂 Jeg skal også begynne å gå mer igjen. Jeg har ikke blitt noe MER i løpet av vinteren, men skal love jeg ikke har blitt MINDRE heller 😀 He-he Kos deg med kake senere 🙂

    2. Ja, det er flott når dagene blir lengre, og sola varmer mer og mer for hver dag som går. Nå er det jo så fint vær også, med sol fra nesten skyfri himmel. Ha en flott tirsdag!🌞

    3. frodith: Jeg forsto aldri min tante, som bor i Rjukan, når hun sa at hun ble så deprimert når sola forsvant fra byen på senhøsten. Nå skjønner jeg godt hva hun mener, for det jammen lettere å bli deppe om vinteren. Var litt tung i kroppen til morgenen, og tenkte at kanskje jeg skulle ta bilen men er stolt av meg selv som ikke gjorde det :o))

      Hadde en veldig hyggelig kveld hos naboen med bursdagskake og kaffe og en hyggelig prat :o))

    4. fruensvilje: Dagen har liksom blitt litt lenger, og man får gjort mer enn for bare noen uker siden. Det går fint å ta seg en ettermiddgstur, og komme hjem mens de ennå er lyst :o))

    5. Hanne Beate: Jeg sitter å ser ut av vinduet nå, og kikker over Regjeringsblokka hvor himmelen er knallblå. Har ikke bestemt om jeg skal stikke ut i lunchen eller ikke. Ha en strålende tirsdag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg