Koblet helt av..

Når jeg kom hjem i går ettermiddag, var jeg så lei alt som het data at laptoppen forble avslått resten av kvelden. Det var egentlig ganske behagelig å ha litt fri fra den, og heller gjøre andre ting. Det er alltid noe man kan henge fingrene i, hvis man bare vil :o))

Som jeg har nevnt noen ganger tidligere så holder jeg jo på å strikke dette rosa sjalet, som jeg har måtte rekke opp x-antall ganger. Det er jo ikke sjalets feil, det er jo meg som ikke klarer å følge med på det jeg driver med å gjøre feil. Fant ut at det var på tide å bli ferdig med det, så jeg dro det fram å satte i gang å strikke. Trodde kanskje at jeg skulle klare å bli ferdig i går, men jeg ble ikke det…

Anne ringte meg for å skravle litt, men når vi skravler på telefon blir det aldri bare litt, hehehe!! I går ble det vel nesten 1,5 time :o)) 

Når det var på tide å komme seg i seng så  var det igjen noen omganger, som jeg skal gjøre når jeg kommer hjem i dag. Jeg har satt av 4 nøster til dette, og nå er det siste nøste som går. Siden sjalet er så bredt som det er nå, blir det ikke mange omganger jeg må ta i dag.

Til morran i dag gjorde jeg det helt store… Hadde klart å forsove meg, men jeg stresset rundt og klarte å ta igjen tapt tid. Da jeg skulle forte meg inn i dusjen, klarte jeg å sparke bort i vaskemaskinen med stor kraft. Jeg hørte en knaselyd, men om det kom fra tærne mine eller noe annet sted vet jeg ikke. I allefall så fikk jeg veldig vondt i lilletoa og den ved siden av på venstre ben. Jeg vet ikke om de er forstuet, en brist eller bare forferdelig vonde.., men en ting er sikkert de er ikke noe gode å trå på.

Brukte nesten 10 minutter for å få på meg støvelen, og da kom det noen flotte gloser også… Jeg brukte en evighet ned til t-banen, men jeg kom meg da ned å rakk den banen som går ca 5 minutter på halv, og som er den siste banen jeg kan ta for ikke å komme for sent.

Derfor er det veldig behandelig at jeg har arbeidsoppgaver i dag, hvor jeg kan sitte mye :o))

#datafri #kobleav #laptop #strikke #sjal #tær #brist #forstuet #vondt #forsoveseg #tbanen #ruter

6 kommentarer
    1. fruensvilje: Jeg burde jo ha lært, at det ikke lønner seg Ã¥ skynde seg. Hver gang jeg gjør det sparker jeg bort i noe… Det har resultert i 4 brudd hittil, og noen forstuvninger. Det blir spennende Ã¥ ta av seg støvelen nÃ¥r jeg kommer hjem, for Ã¥ studere tilstanden 😮

    2. Uff,, ikke godt å slå toa! Men sjelden de gjør noe med den uansett om den er brukket eller ikke.. Tape den sammen med sidetåa..det avlaster litt, og gir litt mindre smerter. God bedring! og lykke til med sjalet! 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg burde nok ha tapet den, men har ikke gjort det… SÃ¥ lenge jeg hadde pÃ¥ støvlen min ble begge tærne holdt i ro, men da jeg kom hjem tok den av. Da ble den bare verre. NÃ¥ er jeg skikkelig blÃ¥, og kan nesten ikke røre den. Om det er en brist i toa ved siden av den lille vet jeg ikke, men det er jo mulig. Det gÃ¥r over, men det tar bare litt tid :o))

    4. Tone: Dessverre sÃ¥ er den ikke det… Da jeg vÃ¥knet i dag morges sÃ¥ hadde bÃ¥de lille toa og den ved siden av hovnet opp, og jeg klarer nesten ikke Ã¥ trÃ¥ pÃ¥ benet. SÃ¥ i dag blir jeg sittende benet høyt, sÃ¥ fÃ¥r vi se hvordan det er i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg