PÃ¥ flyttefot, snart…!

Det er ikke på privatfronten altså, men på jobben, og det er heller ikke så dramatisk som det kanskje høres ut. Vi skal jobbe på en litt anderledes måte enn det vi gjør i dag, og det har blitt opprettet 4 nye avdelinger. Min gamle avdeling blir splittet opp, og de jeg i dag jobber sammen med havner i forskjellige avdelinger. Jeg syntes det er veldig vemodig at vi ikke skal jobbe sammen lenger, for vi er en fin og sammensveiset gjeng.

Det blir en del nye arbeidsoppgaver, og ting å lære seg, men jeg tar også med meg en del av de tingene jeg har i dag. Det er både skremmende og spennende på en gang.

Før når vi skulle flytte kontor, etasje eller bygg så har jeg holdt på å pakke i evigheter for det var ikke bare jobbting på kontoret. Det var planter, bilder og annet stash. Så når vi skiftet bygg siste gangen ble det besluttet at alle skulle sitte i åpent landslap, og da var det ikke lenger plass til alt det private i allefall jeg hadde klart å samle på meg. Det meste av private ting ble tatt med hjem… 

Det blir litt enklere i morgen når vi skal flytte plasser, for da er det bare stol, skjermer, telefon, laptoppen og skuffeseksjonen under ordet som drar på flyttefot. Alle har identiske border så de trenger vi ikke å flytte på. Det tar nok ikke så lang tid å få alt på plass, men kjenner jeg megselv rett så kommer jeg sikkert til å tulle det til når jeg skal koble sammen alle ledingene. Å det er mange av dem, skal jeg love deg!!!

Jeg får ny sjef i denneomgangen også, for første gang på mange år blir det en mann. Hadde første samtale med ham på ettermiddagen, bare en kort en på 30 minutter. I morgen skal vi ha det første avdelingsmøte i den nye avdelingen, og da skal vi også snakke om hvilke arbeidsoppgaver vi skal ha.

Er veldig spent på hvordan dette blir med mye læring og nye kolleger 🙌

#flytte #forandringer #nytt #arbeid #spennende #annerledes #kollegaer #møter #blogg

8 kommentarer
    1. Da håper jeg forandringene blir bra..og at du trives med det 🙂 Lykke til med virvar av ledninger..
      God natt og fin morgendag :)))

    2. annebe: Det blir det helt sikkert, men jeg trenger alle lykkeønskninger jeg kan få når det gjelder ledningene, knis :o)) Ha en riktig god natt du også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg