Jeg mÃ¥ jo le…

På Facebook er det jammen mange rare tester man kan ta, og selv om jeg syntes de er teite så klarer jeg jo ikke å la være å ta dem. Det er alt fra hva betyr navnet ditt, hva alvenavnet ditt, hvilken sagnfigur er du osv. Den siste jeg kom over  i dag er: Hvilken filmfigur passer deg?

Det er jo tydlig at den som har laget denne testen ikke har sett kroppen min, og fått med seg at den er både romslig og så stiv i leddene at det er plagsomt å reise seg opp fra en stol på en dårlig dag. Tenker det hadde vært litt av en film hvis jeg skulle vært stjerna, Lara Croft-Tomb Raider. 

Nei, jeg får nok fortsette som kontorrotte jeg gitt, og overlate den rollen til andre og mer sporty damer :o))

#skuespiller #test #facebook #laracrofttombraider #filmfigur

12 kommentarer
    1. Det er mye rart pÃ¥ FB skjønner jeg, tilbud og tester i alle retninger. Er glad for at jeg tross alt ikke er der. MÃ¥ litt av det selv. Hvorfor kan ikke du le – nÃ¥r Geilo?

    2. Hhehe..ja det er masse sÃ¥nne “tester” jeg har sluttet Ã¥ ta de jeg..tok mange før, men har hørt at det lett kan være virus i dem…SÃ¥ har sÃ¥ si sluttet..Noen søte mÃ¥ man bare ta..:-) Litt morro i hverdagen..

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har også hørt at det kan være virus på noen av dem. Så de jeg forsøker meg på er fra nettsteder som jeg stoler sånn någenlunde på. Som du sier litt morro i hverdagen må man jo ha :o))

    4. Hehe, ja det finnes mange morsomme tester på FB. Jeg har tatt noen jeg også, men deler de sjelden, for mange stemmer dårlig med virkeligheten, hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg