Luftetur…

Siden det var så fint vær i dag, måtte jeg bare ut i lunchen for å lufte meg litt. Det er helt umulig å være inne…

Tok noen bilder fra livet i Torggata og pĂĄ Youngstorget.

NĂĄ er arbeidsdagen over for i dag, og jeg stĂĄr ĂĄ venter pĂĄ t-banen. MĂĄ innom Bryn for ĂĄ handle, sĂĄ jeg mĂĄ ta en annen bane enn jeg pleier. Det er egentlig greit, for jeg slipper ĂĄ gĂĄ den lange veien fra stasjonen. Jeg fĂĄr nemlig buss rett utenfor senteret som stopper rett nede i gaten.

#oslo #lunch #luftetur #byliv #handle #buss

4 kommentarer
    1. Var det DEN bussen du tok! HAHAHA.. 🙂 Herlig å komme seg ut litt i dette herlige været! Trenger all den d-vit man får!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihihihi, ja jeg stakk ut tommelen og haiket med dem helt hjem… Nei da, Ole Ivars bussen sto pĂĄ Youngstorget den, og bussen jeg tok hadde ikke pĂĄ langt nær sĂĄ mye komfort :o)) Det gjorde godt for kropp og sjel ĂĄ komme seg ut i solen, og masse ny energi ble fylt opp. Kan fort bli vant med dette :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg