SÃ¥ vanvittig tungt

Jeg kan ikke huske sist det var så stille omkring meg, som det var til morran i dag. Folk har enten fri og sover lenge i dag, eller så har de reist bort for påsken. Uansatt, når alarmen min gikk av var ikke denne damen her veldig våken, og det var utrolig tungt å komme seg opp i stående stilling. Bare for å ha sagt det så har jeg ikke rosa alarm klokke, skulle gjerne ha hatt det :o))

Når jeg sto trøtt som en dupp inne dusjen, ønsket jeg nesten at jeg hadde satt meg opp på ferie… Jesp!! Nå høres jeg veldig sytete ut, men det var selvfølgelig ikke så ille som det. Så fort jeg hadde fått meg en god og varm dusj var jeg i grunnen ganske våken. Som en bonus satt Vinja på vaskemaskinen å strøyk seg inntil meg da jeg kom ut av dusjen. Alle som har røytende katter vet at akkurat det der er en dårlig kombinasjon… Jeg ble med ett veldig hårete kan man si :o/

Det brøy ikke Vinja seg noe om, for hun var happy hun så lenge mamsen hennes tok seg tid til å snakke med henne å kose litt.
                  

Været ute er vel ikke sånn suuuuperbra, men jeg kan da se antydning til at sola har lyst til å komme fram. Den strever veldig med å komme igjennom skydekket, og lyktes med det litt sånn innimellom. 

Før jul klarte jeg å pusse ned noen lag på toppen av alle neglene mine pga at en neglelakk hadde satt igjen farge da jeg tok den av. Jeg var jo selvfølgelig en idiot som gjorde det, for det resulterte jo i at neglene mine ble så tynne at de brakk hele tiden. Først nå for 14 dager siden har dette vokst ordentlig ut igjen, så nå kan jeg begynne å få litt lengde på dem igjen. Ikke det at jeg vil ha Dolly Parton lengde, men litt utenfor fingertuppen er jo greit.

I går tenkte jeg å shine opp neglene med ny lakk og greier, for den jeg hadde var flasset av både her og der… Det gikk jo selvsagt ikke, for jeg hadde jo ikke så mye som en tust igjen av den vatten jeg trodde jeg hadde. Så nå sitter jeg her da med mintgrønne negler m/glitter som det ser ut til at jeg har forsøkt å klore av. Ikke vakkert. Så nå må jeg ut i lunchen for å handle, for jeg tør ikke ta sjangsen på at jeg skal huske det på hjemveien… Da kommer jeg garantert til å glemme det!!!

Ha en fortsatt fin mandag folkens, om det er på jobb, på ferie eller bare hjemme :o))

#trøtt #tungt #våkne #påske #sol #alarm #vekkerklokke #rosa #blogg #negler #neglelakk #mintgrønn

16 kommentarer
    1. De derre neglene har jeg gitt opp for lenge siden;) Det er splitt og hersk fra neglene mine til meg. Rosa er gøy, jeg har begynt å ha rosa ting, småting, som f.eks. en t-skjorte o.l. for morroskyld. Akkurat så knallrosa som den klokken. Jeg synes virkelig du skal få deg en sånn klokke:)))

    2. JULIE WINGE: Ja jeg lurer litt pÃ¥ Ã¥ skaffe det, men jeg har ikke klart Ã¥ finne “den rosafargen” fargen jeg vil ha ;o))

      Etter mange dystre år hvor hele jeg gikk i svart, hår, sminke, negler og klær har jeg nå blitt veldig rosa. Jeg gikk til og med til anskaffelse av en sjokkrosa vindjakke i fjor, og nei hvor synlig jeg var i vinter blant alle de som gikk i grått, brunt og svart heheheh!!

    3. Uff og uff.. Ikke gøy å være så trøtt..Håper dagen gikk lekende lett! 🙂

    4. høres ut som min morgen ,no trengte jeg ikke stå opp,men jeg har en avtale med meg selv om å ikke tillate meg å bli liggende i sengen utover førmiddagen,så jeg er oppe mellom 7 og 7.30 hver dag.
      For å ungå missfargede negler er det vel lurt å legge på et lag med klar neglelakk før farge?

    5. JULIE WINGE: Det er sÃ¥ kult Ã¥ ikke være som alle de andre :o)) Var det ikke en eller annen tegning med masse like mennesker, hvor man skulle finne en eller annen fyr.. Nesten umulig Ã¥ finne!! Poenget…, jeg ville neppe ha blitt borte i mengden med den jakka, hehehe!!

    6. fruensvilje: Takk for tipset med neglelakken… Da kan jeg fortsatt bruke den lakken, for jeg likte den jo sÃ¥ godt :o))

      Jeg er dessverre litt mer makelig anlagt enn deg, for hvis jeg ikke må opp så sover jeg gjerne til kl 10 på formiddagen. Vet det er dumt, men når man ikke kommer seg i seng på kvelden blir det sånn!!

    7. frodith: Dagen har gÃ¥tt unna i en fei i dag, for selv om kundene ikke ringte oss ned eller sendte haugevis med mailer, sÃ¥ hadde vi alle mer enn nok Ã¥ gjør. GÃ¥r morgendagen like fort, sÃ¥ venter en kortere dag pÃ¥ onsdag… SÃ¥ er det ferie for meg ogsÃ¥ :o))

      Kos deg masse med fridagen(e) :o))

    8. Har du forandret profilbildet ditt, synes det er annerledes? Ny og fresh på håret blant annet, fin 🙂
      Jeg var en av de som jobbet i dag. Nå har jeg nedtelling, 1 1/2 dag igjen til 5 dagers påskeferie 🙂 Mine negler er meget skjøre og blir derfor aldri sterke og lange. Neglene går som regel ut fingertuppen, nesten aldri lengre. Jeg synes alltid det er tungt å stå opp om morgenen, slik er det for et B-menneske som meg, he-he 🙂
      Men snart altså påskeferie, jippi! Ha en fin morgendag!

    9. toveview: Det stemmer det, jeg byttet profilbilde mitt i dag. Fant ut at det var på tide med en liten forandring. Før jul farget jeg luggen min oransje, og jeg likte det så godt at da jeg var hos frisøren for et par uker siden gjorde jeg det igjen. Denne gangen ble det litt sterkere i fargen :o))

      Nei det er ikke lett for oss B-mennesker eller D, som jeg føler jeg er, å komme seg opp om morningen. Når man har jobb å ta hensyn til så har man ikke noe valgt!!

    10. Elena: Tusen takk, og det samme til deg. Jeg har lagt inn bestilling på bare sol i påsken, men de klarer å ekspedere det i tide er ikke godt å si :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg