Sitter å ser på månen

Da jeg kom hjem fra jobben i går kveld var jeg så trøtt og sliten at jeg knapt klart å holde øynene åpne under middagen. Det var altfor tidlig å gå å legge seg for natt, så dermed tok jeg med meg teppet mitt å krøllet meg sammen på sofaen. Jeg skulle “liksom” bare ligge å slappe av litt og døse, men det blir ikke alltid som man har tenkt seg…. For før jeg viste ordet av det sovnet jeg, og da jeg kom til meg selv var klokken vel nesten nå 04:00.

Månen skinner igjennom stuevinduet så hele stua er opplyst, og bakenfor er det stjerner som ser ut som diamanter. Det er noe magisk over det hele

Problemet med å sovne sånn på sofaen, er jo at den ikke er ment til å bruke som seng. Jo jeg har sovet godt, men kroppen min har ikke hatt noe godt av å ligge der. Det har det bedre når den får ligge i senga, men jeg ser ikke noe grunn til å re opp senga mi nå for å legge meg der i et par timer. Nei, nå drar jeg teppet godt over meg, og så sover jeg en stund til jeg, zzzzz!

#sove #sofa #sliten #trøtt #månen #stjerner #sofasliter

6 kommentarer
    1. Ja sånn kan det gå!! Lenge siden jeg har gjort det..men hendte ofte før.. 🙂 Håper du ikke er alt for gåen i kroppen etter en natt på sofaen..:-)

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Vet du, jeg trodde faktisk at jeg skulle være mer mørbanket, men nei da. Kroppen var faktisk i bedre form enn på lenge… Kanskje jeg skal sove på sofaen hver natt heretter, knis :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg