Forden er sur

Ja hvis han kunne snakke hadde han, for det er han, fortalt meg at det var på tide at jeg vasket han. Helt ærlig så må jeg jo si meg enig i det, for den ellers så vakre røde lakken er nå helt brun. Det er nesten litt pinlig å kjøre rundt med en så møkkete bil, for de fleste andre som var like ille har nå tatt seg i nakken å fått shinet opp sine bilder.

For å glede Forden og megselv også skal jeg dra innom ESSO-stasjonen min på veg hjem å se om det er mulig å få skylt av all skitten. Jeg skal jo kjøre gjester til morgendagens middag, og da kan jeg jo ikke være bekjent av å møte opp med en bil som ikke ser ut, sukk!!


(Dette er ikke Forden min, bare en illustrasjon)

Det er en kort dag på jobb i dag, bare til kl 13 og nå er det bare 2,5 time igjen til jeg skal gå. For en gang skyld klarte jeg å komme meg på jobb sånn at jeg ikke taper noen timer på gå tidlig. Gleder meg virkelig til å få påskeferie nå…

Ha en strålende dag folkens, blogges :o))

#ford #bil #skitten #møkkete #vaske #esso

10 kommentarer
    1. Ja nÃ¥ begynte jeg virkelig Ã¥ lure…om DET var din bil..hihih. SÃ¥ deilig det blir med ferie!! HÃ¥per du fÃ¥r flott vær og en avslappet pÃ¥ske!

    2. Det er ikke mye før en bil blir skitten nå. Det er mange nummerskilt man ikke kan lese, emn sikt er viktig og rent skilt likeså. Det er ofte kø foran vaskeautomatene til tider så skal man ha en bil så må man pleie den som et familemedlem.

    3. tror det er mange som har meget skitne biler nå om dagen,en vasker ene dagen og den kan være like møkkete etter en biltur,men det som er borte er jo borte hi hi

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehehe, vel var han møkkete men ikke så ille som det der :o)) Det var virkelig godt å kunne gå hjem kl 13 i dag, og vite at jeg har fri helt til tirsdag neste uke :o)) Værmannen John Smiths oppfordret folk til å nyte dagen i dag, for det skulle komme dårligere vær fra i morgen. Jeg håper virkelig han tar feil!!

    5. Helge: Jeg er redd Fordens skilter bak ikke var så lette å lese, så bare av den grunn var det viktig å få vasket den. Også for å unngå at noen skulle bli fristet til å skrive VASK MEG i skitten, noe som kan lage riper i lakken. Jeg var heldig i dag, for jeg var på ESSO tidlig, og da var det ikke kø.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg