Treg start

I natt har jeg sovet utrolig godt, og jeg har ikke vært våken en eneste gang. Vinja kom opp i senga for å se om jeg var våken ved 10 tiden.

Hun gjorde ikke noen store forsøk på å få meg opp, men i stedet krøllet hun seg sammen i armkroken å begynte å male så hypnoserende at jeg sovnet igjen. Neste gang jeg våknet var det gått en time, men da kom jeg meg opp med en gang 😊

Dessverre så fikk John Smith, værmannen, rett i at det ble dårlig vær i dag. Ute er det grått og det blåser ganske mye…. Litt dumt men siden jeg ikke skal være noe særlig ute så spiller det ikke så stor rolle.

Stakk bare en snartur innom, ha en fortsatt fin Skjærtorsdag. Blogges senere.

#skjærtorsdag #sove #utvilt #katter #vinja #blogg

12 kommentarer
    1. Så deilig å bare kunne sove til man våkner, og føler at man har fått ei god natt med søvn! 😉 Og det aller beste er kanskje å ha en slik god, og fin pus, som kommer og vil ha kos! <3 Håper du får en fin dag!

    2. Deilig å få sovet ut litt..:-) Da trengte du det helt sikkert!! Herlig pusekatt! Kos på skærtorsdagskvelden..

    3. Det er godt å sove lenge når man har fri, og de er jo bare så nydelige de pusekattene dine! Her var det også grått igår og det fortsetter visst idag på langfredag. Ønsker deg en fortsatt fin påskeferie!😊🐣

    4. Hanne Beate: Ja du vet, det er eneste sjangsen jeg har til å sove lenge når jeg først har ferie og fri. Likevel kan man jo ikke sove bort hele dagen ?? I dag var jeg oppe tidlig og tok en rufs på badet til en venninne skulle komme ved 12 tiden. Ha en fortsatt fin påske ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg