Vet ikke hva jeg skulle gjort uten

Etter som årene går har fingrene mine blitt mer og mer stiv, og fingertuppene mer sensitive. Sistnevnte pga at jeg med jevne mellomrom skifter ham/hud. Plutselig blir jeg tørr på fingrene, og visp så løsner den å jeg må fram med saksen for å klippe vekk skinnfillene. Det høres kanskje makabert ut, men det er ikke fult så dramatisk.

Når tingene har blitt som de har blitt, er det veldig greit med litt hjelpemiddler… Nå i påsken har jeg tatt meg tid til å lage ordentlig frokost, med bløtkokt egg å alt det der. Det å skjære over toppen på egget med en kniv er helt umulig for meg, og derfor har jeg skaffet meg et hjelpemiddel….

  

Det er noen år siden jeg kjøpte denne dingsen, som veldig enkelt klipper av toppet på egget for meg, og den er uvurderlig for meg. Nå slipper jeg å brenne meg på fingertuppene, og det er svært sjelden at jeg får eggeskall opp i egget mitt. Genial  oppfinnelse!!!

#lillehjelper #egg #toppdeler #frokost #hudproblemer #sensitiv 

8 kommentarer

Siste innlegg