Selvlufting i lunchen

I løpet av formiddagen sprakk det litt opp i skylaget, og da begynte det å rykke i spaserbeinet mitt. Jeg bare måtte ut for å få litt god Osloeksos i lungene, og høre måkene skrike å bære seg litt.

Youngstorget

Jeg hadde ikke noe annet mål med denne selvluftingen enn å få litt forandring. Etter å ha ruslet over Youngstorget, så tok bena mine helt overhånd å styrte meg bort Torggata for å “se” litt i vinduene. Ble ikke til det da, for jeg havna på Kithn…. Stolt av meg selv for jeg handlet ikke noe. Ikke alltid jeg kan skryte av det.

På tide å komme seg hjem fra jobb tenker jeg… Måtte sitte lenger siden sengen ikke ville gi slipp på meg til morran i dag.

#luftetur #selvlufting #youngstorget #torggata #vindusshopping #blogg #oslo

12 kommentarer
    1. koselig med et hverdagsbilde fra Oslo ) sitter en på kontor,ja da er det godt å lufte beina litt i lunchen,du er flink som får det til ) ikke alle som gidder,men det gjør godt

    2. Så deilig å kunne komme senere når man føler det er det beste…men sikkert surt nå..når man helst vil komme seg hjem.. 🙂 flotte bilder!

    3. Selvlufting, var et nytt ord, he-he. Sikkert deilig å ta en kort spasertur i friskluft som et avbrekk i jobbdagen. Du er som meg, hører jeg. Jeg flekser gjerne inn seint om morgenen og så må det bli seint ut. Arbeidsdagen består jo av et visst antall timer / minutter, så ingen nåde :))) Fint innblikk i Oslo i lunsjtider via bildet.
      Ha en trivelig kveld !

    4. frodith: Jeg hadde vondter i kroppen i går, og da tok jeg en smertestillende for at den skulle slappe av. Det resulterte i at jeg sov så hardt at jeg ikke hørte klokken på morningen. Ikke så farlig å sitte litt lenger innimellom, for da fikk jeg unna litt :o))

    5. fruensvilje: Jeg syntes det er artig å finne motiver fra byen i mitt hjerte, men siden bare har en halvtime så begrenser det seg til hvor langt jeg kan gå… Nå som det begynner å bli varmere i været skal jeg ta med meg kamera å være litt turist i egen by :o))

      Spaserturen i dag gjorde veldig godt, og jeg fikk masse energi :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Vi har fleksitid på jobben, med en kjernetid mellom 09:00 og 15:00, som vi må være på jobb. Utover det kan vi velge om vi vil komme tidlig å gå tidlig, eller som jeg jeg komme sent å sitte lenger.

    7. toveview: Hehehe, jeg kom på ordet i det begynte å skrive :o)) Så sant jeg har muligheten, stikker jeg en tur ut i lunchen. Jeg har jo bare 30 minutter så det er jo ikke så langt jeg kan gå, men det er godt å være ute :o))

      Med flexitid har man frihet, men man må bare sørge for at man ikke har for lite tid i slutten av måneden.

    8. Du er flink som tar deg en tur ut i lunsjen, det er bra å få beveget seg litt og få inn litt ny luft. Jeg var i Oslo i høst og da var jeg også innom Kitch’n i Torggata, – ble noen nye mummikopper på tilbud.

    9. Hanne Beate: Kitchn har en del tilbud innimellom, og da passer jeg på å handle ting jeg har ønsket meg. Det er nesten et MÅ å komme seg ut utpå dagen, for ellers blir jeg bare så sløv av å sitte foran pc’n hele dagen inne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg