SÃ¥ var det min tur..

Til å sende inn vikaren, for selv ligger jeg rett ut på sofaen med feber, hoster og vondter i hele kroppen.
Jeg våknet til morningen i dag med feber, men det var ikke så ille at jeg behøvde å bli i senga. Med litt ekstra innsats kom jeg meg opp
inn i dusjen. Utover dagen steg feberen og det kilte noe voldsomt i halsen

Når jeg kom hjem begynte jeg å fryse, og kroppen verket over alt. Jeg hadde tenkt til å legge meg på sofaen rett etter at jeg hadde spist
middag, men da ringte naboen på å lurte på om kunne få komme inn på en kopp kaffe å skravle litt. Det var en stund siden sist, så jeg brygget
et par kopper til oss. Hun hadde nok ikke tenkt til å være så lenge, men når man først setter i gang å skravle så går tiden.

Når hun gikk inn til seg selv igjen, fant jeg fram et par fleezepledd å krabbet opp i sofaen… Jeg burde vel egentlig å lagt meg i senga, for ellers klarer jeg vel å sovne her å våkne først i morgen tidlig.

#feber #syk #hoste #vondter #dårlig #sove #blogg #nabo #skravle #kaffe

21 kommentarer
    1. Uff..så kjedelig! men er vel tiden for dette nå.. God bedring! og jeg vil IKKE bli smittet! 😉

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er flere pÃ¥ jobben som er dÃ¥rlig om dagen, sÃ¥ det var vel ikke uungÃ¥elig at jeg ogsÃ¥ klarte Ã¥ pÃ¥dra meg noe… Skal prøve Ã¥ ikke smitte deg over nettet, knis :o))

    3. Uff da, nå er jeg bedre, jeg trengte bare en time-out ser det ut til 🙂 Skal hvertfall prøve meg på en kafetur idag, og besøke mamma i morgen. God bedring til deg da <3

    4. Helge: Tusen takk :o)) Er dessverre ofte sÃ¥nn for meg… Jeg hangler meg igjennom uka, og nÃ¥r helga kommer sÃ¥ bryter det ut for fult. Et par dager i ro sÃ¥ er jeg nok bra igjen tenker jeg :o))

    5. Siv Svanem: Trodde at en god natt søvn ville løse det, men det sitter nok hardere enn så. Jeg får ta helgen til hjelp, og håpe på at jeg er på bena igjen på mandagen :o))

    6. toveview: Takk Tove :o)) Tegningen av meg er en avatar, som jeg har laget pÃ¥ noe som heter Bitmoji. Der bygger man opp hele figuren fra grunnn av, og prøver Ã¥ fÃ¥ den sÃ¥ lik deg som mulig. Tipset Frodith om den ogsÃ¥, sÃ¥ hun har vært inne Ã¥ laget en “vikar”. Du kan jo laste ned appen pÃ¥ telefon eller gÃ¥ inn via pc Ã¥ prøve :o))

    7. annebe: Nei det var ikke det, men jeg tror ikke det blir sÃ¥ langvarig… Det er ordentlig ruskevær ute, sÃ¥ jeg har krøllet meg sammen i godstolen Ã¥ ser pÃ¥ en ny serie pÃ¥ HBO – The Shannara Chronicles.

    8. Uff, du fÃ¥r pleie deg selv sÃ¥ godt du kan og ta det med ro. Fordelen med Ã¥ være syk i helga er at du slipper Ã¥ tenke pÃ¥ ting du skulle gjort pÃ¥ jobben. Riktig god bedring til deg!😊💐

    9. Hanne Beate: Tusen takk :o)Jeg har virkelig pleiet meg selv i hele dag. Du har jo helt rett, man slipper å ha dårlig samvittighet for oppgaver som blir ugjort!

    10. fruensvilje: Hehehe, det var ikke sÃ¥ slitsomt Ã¥ sette pÃ¥ et par kopper med kaffe… Hun ble ikke sÃ¥ lenge, og jeg kunne slappe av etterpÃ¥. I dag har jeg ikke gjort sÃ¥ mye annet enn Ã¥ sitte godt innpakket i godstolen Ã¥ se sett pÃ¥ tv-serier :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg