Challenge – om lykke Dag 3 – Lidenskap

Da var vi kommet til dag 3 i Anne Grethe/FotoSeljordslia challenge om lykke, og dagens oppgave er å beskrive hva lidenskap betyr i forhold til min lykke.

Lidenskap for meg er når jeg går inn for et prosjekt eller en hobby så totalt at det tar over tankene mine helt og holdent. Det kan være fotografering, håndharbeide i forma av strikketøy eller hekling, eller fargelegging som har opptatt meg de siste to årene. Når jeg holder på med disse tingene som opptar meg så voldsomt sliter jeg med å løsrive meg.

Dette er veldig merkbart på våre fargeleggingskvelder om lørdagene, hvor jeg blir så oppslukt at jeg ofte glemmer klokka. Som ofte blir langt over midnatt innen jeg klarer å løsrive meg. Denne lidenskapen sørger for jeg går helt inn i meg selv og kobler ut omverdenen totalt, og da føler jeg en lykkerus som jeg ikke har lyst til å gi slipp på :o))

#challengelykke #lykke #challenge #lidenskap #håndarbeide #strikke #hekle #fargelegge #utfordring # #blogg #Anne Grethe/FotoSeljordslia

16 kommentarer

Siste innlegg