Det ble ikke noe av

Jeg skrev tidligere i dag om mine store planer for ettermiddagen… Jeg skulle pusse to vinduer som måkene hadde lagt igjen visittkortene sine på, vaske og rydde på balkongen. Sistnevnte har blitt ekstremt skitten siden i fjor sommer, så det er ikke noe trivelig å sitte der ute. Vinduene kan man knapt se ut igjennom lenger, når sola skinner på dem, sukk….!!!!

Som du sikkert har skjønt så er støvklut og skurefilla fortsatt like tørre som da jeg gikk på jobben i dag. Jeg kom meg ikke avgårde fra jobben før klokka var nesten 16:45, og så måtte jeg innom å handle litt. Da ble nesten 18 innen jeg endelig kom meg hjem, og da ble det for sent å begynne med noe vasking. Jeg skulle jo tross alt få i meg litt føde også.

Jeg fikk endelig bestilt time hos Røhne Selmer til skifting av dekk på bilen. Venninnen min Anne skulle gjør det + ha service på bilen fredag om en uke, så vi avtalte at jeg skulle ta samme dagen. Da kunne vi finne på noe sammen etter at min bil ble ferdig. Jeg tenkte at vi kunne ta årets første fotosafari, forutsatt at det blir brukbart vær da. Vi kan få noen fine bilder nå ettersom det til stadig spretter fram nye vekster og blader på trærne hele tiden :o))

Det er rart hvor fort tiden egentlig går etter at man har kommet hjem fra jobben. Jeg syntes nesten ikke rekker mer enn å komme hjem, spise middag og rydde bort å så er det legge tid. Sitter å ser på Ronja som ligger borte i 2 seteren… Hun ligger helt på siden med smale øyne, og potene krøllet oppunder seg mens hun lett vifter med tuppen av halen. Lille søtnosen min ❤

#vaske #pusse #vinduer #støvkluter #bil #dekkskifte #røhneselmer #fotosafari #ronja #sove #søtnos #blogg

8 kommentarer
    1. Det er ikke alt man rekker om dagene. Kjipt at det ble elendig vær idag, meldes om snø i lavlandet og man ber folk kjøre med fornuft. Skal litt av hvert iløpet av dagen, vaske tøy, innom et offentlig kontor, handle mat og ymse.

    2. Det er ikke alltid det blir som man tror! og som du sier, når klokka blir så mange, så er det jo viktig å slappe av litt også..og spise..hihih. Men vinduene og vasken går jo ikke fra deg..de er der, så du får nok gjort det en dag…hihi.. ha en god dag og helg!

    3. Helge: Jeg våknet til at bakken var helt hvit, og at store snøfiller lavet ned. Heldigvis var det veldig vått, så nedover mot hovedveien var det helt bart. Skulle vist komme litt i morgen også, i flg Kristen Grislefoss.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Kanskje like greit at jeg ikke tok det i dag, for når jeg våknet lavet snøen ned og det dryppet ned på vannbrettet. De hadde garantert blitt like skitne igjen.

    5. Husarbeidet forsvinner ikke.. :-p Dessverre. Men det står der klart til du er klar, iallefall! 😉 Man skal heller ikke glemme å slappe av og ladde bateriene etter en lang dag på jobb heller, dèt er jo det viktigste! <3
      God fredag til deg! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg