Trøtt og sliten

Jeg stikker bare en snartur innom i kveld, bare for å si hei…. Jeg er helt skutt etter gårsdagens dugnadsøkt, so nok tok på mer jeg først trodde. Tidligere i dag var kroppen i relativt god form, men det gikk nedover etter lunch en gang. Skal ikke kjede deg med masse syting og klaging, det er så kjedelig å lese om.

Sjefa våres har sagt opp jobben sin, og i dag hadde vi avslutning for henne i allmenningen med gaver, kaker og kaffe… Sånne tilstelninger er alltid veldig vemodig, og det er lett å ta til tårene når taler og sånt blir holdt. Jeg klarte å holde meg i dag, så vidt 😢

Siden jeg er så uopplagt skal jeg snart komme meg under dyna… Prøvde med et par kopper kaffe i sta, men det funket dårlig gitt, og med det sier jeg god natt. For håpe nylig kommer sterkere tilbake i morgen.

#trøtt #sliten #uopplagt #sove #avslutning #blogg

12 kommentarer
    1. Ja, det er litt trist med sånt. Tenker at de fleste ser man ikke igjen ;s Gruer meg litt til å slutte jeg også. Siden jeg kommer nok ikke til å se de annet enn om jeg møter de på gata en dag. Har de på facebook men 🙂 Så er jo veldig vemodig.
      Håper du får litt mer energi ^^ <3

    2. Ikke alltid formen er på topp.. og det er lov å si det uten at det blir syt da. Og jeg har jo vært med på noen avskjeder for kollegaer gjennom livet mitt.. og det er alltid noe spesielt. 🙂 God bedring 🙂

    3. God bedring og jeg håper du er bedre i dag. Skal bli ok med en fridag i morgen og en tur til Horten sammen med noen venner. Men det er masse støv i leiligheten som sola skinner på. Men slik er det alltid men jeg må ta det verste og tenke at litt at støv tåler man.

    4. God morgen, håper du er bedre idag! Nå skinner sola fra nesten skyfri himmel, og sol og varmt skal det bli framover. Ønsker deg en fin dag!🌞

    5. Unni: Vet du, jeg klarte å komme meg i seng rett etter kl 23, og sovnet med en gang. Ømhet ikke før alarmen ulte til morran. Følte meg i storform og var utvilt… En herlig start på dagen ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg