💑 Come together 💑

At jeg er over normalen begistret for Eurovision Song Contest, kan på ingen måte bortforklares. Det er vel derfor jeg sitter klistret til tv-skjermen og følger den 1. semifinalen fra Stockholm. Norge er ikke med i dag, og vi må vente til torsdagen med å se om Agnete klarer å overbevise å sende oss til finalen. Jeg håper virkelig at hun går videre, for det er ikke like stas å se finalen hvis vi ikke er med selv.

Det har vel ikke akkurat vært noen store WOW låter i kveld, vel bortsett fra Russland kanskje. Den var slettes ikke så aller verst, og den er favoritt så jeg ser den som en finalelåt. 

Eurosong er jo et program som er elsket og hatet, og jeg bare elsker det. Sitte der å diskutere låtene, om sangerne synger bra eller surt, hva slags klær de har på seg osv. Akkurat det kommer til å skje på lørdagen over den tradisjonelle hjemmelagede pizzaen. For det står alltid på menyen, og har gjort det tilbake så lenge jeg kan huske.

#eurosong #eurovisionsongcontest #stockholm #grandprix #musikk #blogg

12 kommentarer
    1. Godt å ha tradisjoner! Jeg liker også dette..men ikke mannen, så noen år har vi latt være, men har fått han med på å se de siste årene..Er jo litt morsomt å underholdende da.. MÅ liksom følge med..samme hvor dårlige det kan være.. men jeg liker jo all slags musikk..Håper også hun går videre, vist ikke, så ser jeg ikke finalen altså!

    2. Eg og elsker ESC hahaha skal rigge meg klar også på lørdag etter jobb. Men håper at Agnete kommer med for d er ikke d samme å se det om ikke Norge er med.

    3. Takk for pÃ¥minnelsen, – jeg hadde helt glemt nÃ¥r det skulle være! Jeg var nok mer interessert før enn nÃ¥, men jeg skal fÃ¥ med meg semifinalen pÃ¥ torsdag og finalen pÃ¥ lørdag. Jeg tror vi har bra sjanser iÃ¥r og hÃ¥per virkelig vi gÃ¥r videre. Finalen er ikke den samme uten nei.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kommer nok til Ã¥ se pÃ¥ finalen selv om Agnete ikke gÃ¥r videre, men det blir jo selvfølgelig ikke det samme. Gleder meg til lørdagen, og det store showet… Det er jo ikke alltid disse artistene er like gode live, om de er i videon. Det blir spennende Ã¥ se :o))

    5. Tone: Her skal vi også rigge oss til å følge med, diskutere det som diskuteres kan av låter, klær og stemmeprakt :o)) Vi får krysse fingrene for Agnete, for hun har en ganske god låt syntes nå jeg da :o))

    6. Hanne Beate: Man vet aldri med disse avstemningene, om hvordan de går. Uansett om vi går videre, er vi neppe det landet som blir ropt opp først. Tror jeg kan skrive under på at vi er blandt de siste som blir ropt opp hver gang, og det er så nervepirrende at det går nesten ikke ann, hehehe!! Blir ikke det samme uten Agnete, hvis det skulle gå så galt, men se på det skal jeg alikevel :o))

    7. MGP var mere av min interesse før. Det er mye som skal klaffe, alle må gjøre sitt og sikkerheten rundt det hele er sikkert på topp. Dety koster svenskene 100 millioner kroner og gjennomføre det hele, leste jeg en plass.

    8. Helge: Nei, gratis er det ikke å feire ESC, men for et show det blir :o)) Det har definitivt forandret seg de siste årene, og noe av det jeg syntes er synd er når orkesteret forsvant å all musikken ble digital. Da måtte artistene virkelig kunne synge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg