Vi stÃ¥r utenfor Ã¥ titter inn…

Andre semifinalen i ESC i går ble et sorgens kapittel for Norge, for vi fikk tydeligvis ikke mange nok stemmer til å gå videre til finalen. Jeg håpet jo i det det lengste om at vi skulle bli med, men innerst inne hadde jeg en gnagende følelse om at det ikke kom til å skje. Om det er for de at Agnete ikke har vært ute å solgt seg selv og låten sin, eller om Europa rett og slett ikke like den vet jeg ikke.

Jeg forstår godt at det er vanskelig å stille opp i en masse pressemøter for å profilere seg, når man ikke føler at man orker det. Når det er sagt, så vil jeg være så brutal å si at klarer man ikke det så burde man kanskje vurdere sterkt om man i det hele tatt bør delta i dette sirkuset!!

Når det gjelder showet i går og på tirsdag var jo det flott å se på, og jeg syntes at både Petra og Måns gjør en fantastisk jobb med å lede oss igjennom kvelden. Skal ha skryt for den flotte jobben de gjør :o))

Jeg gleder meg vilt til den store finalen på lørdag, til tross for at Norge ikke deltar, for det kommer garantert til å bli et fantastisk show. Mange av låtene er flotte og fengende, så det gjenstår å se om det er en av favorittene som går av med seieren eller er det en låt som ingen tror vil gjøre det bra som supper seieren foran nesen på alle sammen :o))

#norge #europa #esc #musikk #musikkshow #tap #trist #show #gøy #sirkus #blogg

10 kommentarer
    1. Jeg tok opp GP i gÃ¥r, sÃ¥ spola over det meste , leit Norge ikke er med i finalen…sÃ¥ tror ikke jeg følger med da…fÃ¥r se hva det blir til :)) God helg til deg <3<3

    2. Ja, det var synd at ikke Norge kom med i finalen. Flere av de jeg syntes skulle vært med kom ikke med og motsatt, – bÃ¥de Danmark og Irland burde vært med. Ellers hadde bÃ¥de Latvia og Litauen fine lÃ¥ter og de ble med da, men mange “rare” kom med ogsÃ¥ synes jeg.

    3. Ja jeg syns det er rart.. men tror også det har litt med at hun ikke har promotert seg selv! Enig med deg,..klarer du ikke dette presset, så har du ikke noe der å gjøre..men det er jo forsent å tenke uansett..grrr..Jeg gidder ikke se når Norge ikke er med..så kos deg, så får vi høre vinnerlåta når alt er over!

    4. Så ikke på det. Har fått så vondt i venstre legg men ryggen er bra igjen. Foten tåler ikke belestning, etter jobb er det umulig og gå på nesten. Var hos lege men der fik kjeg beskjed om og komme tilbake hvis det ble verre. Trorr dette var jeg på tivoli igår og vant 2 kg sjokolade, satsa 10 kr og vant på nummer 22. Flaks men kan ikke spise opp alt alene. Norge er ute og hos noen er det nesten landesorg men 17 mai blir det uansett.
      Ha en fin lørdag.

    5. annebe: Her blir deg ESC fest med pizza og det hele ?? Deg er selvsagt ikke like gøy uten oss med, men gøy blir det likevel. Ha en fin helg, klem.

    6. frodith: Jeg syntes det var veldig trist at vi ikke ble med, men…. Vi snakket om det mens vi sÃ¥ pÃ¥ finalen i gÃ¥r, og var enig om at det var ikke sÃ¥ nervepirrende Ã¥ se pÃ¥. Vi kunne jo ikke komme sist i gÃ¥r :o))

    7. Hanne Beate: NÃ¥ som finalen er over, sÃ¥ mÃ¥ jeg si at vi var enig om at den dÃ¥rligste og rareste sangen vant. Her i huset var det Australia pÃ¥ topp, sÃ¥ russland og frankrike… Det ble en litt mer avslappende finale, da vi slapp Ã¥ sitte Ã¥ bite negler Ã¥ lure pÃ¥ om vi fikk noen poeng eller om vi skulle havne sist!!

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: NÃ¥ som finalen er over, mÃ¥ jeg innrømme at jeg er glad vi ikke var med. Tror egentlig ikke at vi hadde kommet serlig høyt opp pÃ¥ poengoversikten. Selv om jeg ikke likte alle de som var i finalen, sÃ¥ var det mye med umf i dem enn i vÃ¥res. Vinneren har jeg allerede glemt, for det var en av de jeg syntes var urdÃ¥rlig… SÃ¥nn er det bare!

    9. Helge: Tenker at det var like greit at vi ikke var med jeg… Selv om det var mange lÃ¥ter jeg ikke likte, sÃ¥ mÃ¥ jeg innrømme at de aller fleste var bedre enn vÃ¥res. NÃ¥ er alt over, og den lÃ¥ta som vant kommer vel de fleste av oss til Ã¥ glemme fort, hvis vi ikke alt har gjort det!! Ha en fin søndag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg