🌞 For et herlig liv 🌞

Endelig har sola og varmen kommet tilbake igjen. Med det samme jeg kom hjem gikk jeg rett ut på balkongen å satte meg. Sånn med en gang var det tropevarmt, men med alle luftevinduene oppe ble det fort ganske behagelig 😄

Jeg orket ikke tanken på å slave over grytene i dag, og dukket inn i kjøleskapet. Der var det igjen noen biter med Bankers Pizza fra i går. Da gadd jeg heller ikke å lage mat, og endte opp med å ringe Dollie Dimple å bestilte en pizza. Klarte jo ikke å spise opp den, og da ble det middag i dag også 😄

Jeg kjente leselysten komme over meg og tok med meg boken jeg nettopp leser “Når sypressene hvisker” Jeg kom meg igjennom noen kapitler innen øynene gled igjen 😴 Med Vinja sovende og malende i fanget sovnet jeg inn. Frøken Lillepuzdatter lå fortsatt i fanget mitt da jeg våknet igjen. Hun glippet med øynene og lagde en lyd som nok var ment som et mjauuuu, men som ble noe helt annet.

Nå skal jeg gå å brygge meg en kopp kaffe sånn at jeg blir litt med våken, for jeg kjenner at øyelokkene er på veg ned igjen. Ha en fin kveld da 💖

#sol #sommer #varme #balkong #balkongliv #dolliedimple #pizza #lese #bok #nårsypressenehvisker #trøtt #sove #kos #nyte #blogg

12 kommentarer
    1. Ja, nå er det fint ute om enn en kjølig vind. Det er sikkert godt å sitte ute på verandaen nå. Malende pusekatter er søvndyssende, men en kaffekopp pleier å hjelpe på. En fin kveld ønskes deg også!

    2. Det hørtes fornuftig ut!! Spise rester, og slappe av ute! En herlig ettermiddag! Ha en fortsatt god kveld!

    3. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Jeg satt ute i kveld helt til kl 22:30 sammen med kattene, og det var bare så deilig. Skal vist ikke bli så ille i morgen heller ??

    4. fruensvilje: Jeg ble veldig trøtt når jeg satt ute i varmen, men det gikk litt bedre enn et par kopper med kaffe. Det blir nok ikke noen tidlig kveld allikevel på meg, for nå har jeg tatt med meg nettbrettet opp i senga… Kanskje ikke så smart!!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Kald pizza smaker ikke så ille det… Deilig å slippe å stå inne å lage mat, når man sitte ute. Ikke bra å kaste mat, så innimellom blir det rester ??

    6. Hanne Beate: Det har blåst friskt i dag, men heldigvis ble lunere og varmere utover dagen. Vinja ligger ved siden av meg å maler nå også, og forventer at jeg snart slukker lyset for å sove ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg