📱 Test av nettbrett-kamera 📱

Nå er vel ikke kamera på nettbrettet det beste akkurat, og kan neppe måle seg med mobilkamera eller et digital kamera. Ikke har jeg vel tenkt til å slepe nettbrettet når jeg skal ut på fotosafari heller. De første bildene jeg tok ble ekstremt dårlig, men så plutselig ble de bedre… Mulig at jeg var inne å fingret litt her og der, og at det var årsaken.

Jpeg

Dette tok jeg i natt da jeg ikke fikk sove, og jeg ikke redigert det på noen måte. Stilte bare kamera på nattfotografering, og resultatet ble mye bedre enn jeg hadde forventet. Klokka var vel ca 02:30, og det hadde så vidt begynt å lysne igjen.

Dermed var det også på tide å si god natt, for i morgen må jeg opp tidlig for å ringe legekontoret med en gang det åpner 💤💤💤💤

#nettbrett #kamera #mobildigitalkamera #fotografering #nattfotografering #kvalitet #god natt #blogg

 

4 kommentarer
    1. fruensvilje: Nå som jeg ser bilde på PC og ikke på nettbrett, så ser jeg jo at det ikke var så ille :o)) Kom meg ikke i seng før 01:30 i natt, så jeg er litt trang i øynene. Det går seg nok til litt utover dagen håper jeg :o))

    2. Ja man har plutselig mange kamera rundt seg for tiden..hihih. Ble da helt fint dette!! Lykke til hos lege i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg