Jørn Hoel Band på Olsen

Det er en stund siden siden jeg var på konsert eller noe form for kulturell utfoldelse, men på lørdag blir det konsert med Jørn Hoel Band. Han skal opptre på Olsen restaurant og bar nede på Bryn. Tror dette blir en fin konsert, for Jørn Hoel har så veldig mye flott musikk. I tillegg så skal det vist komme noen gjester også som skal opptre, og gleder meg veldig til dette.

Olsen restaurant og bar ligger i Østensjøveien 64, rett ovenfor Bryn togstasjon og med Brynseng og Høyenhall t-banestasjon like i nærheten. Har du lyst til å sjekke ut stedet og konsertprogrammet nærmere, kan du gjøre det HER.


Her er gromguten sjøl som skal stå for konsertopplevelsen :o))

Det er ikke ofte jeg “går ut på byen” lenger, så det skal bli gøy å komme ut litt blant folk, og samtidig få en god musikkopplevelse i samme slengen :o))

#olsenrestaurantogbar #olsenbar.no #jørnhoelband #jørnhoel #musikk #utepåbyen #bryn #brynseng #høyenhall #konsert #uteliv #sommer #juni #sommer2016 #juni2016 #blogg

12 kommentarer
    1. Jørn Hoel er jo flink så det blir nok bra :)) Har ikke vært på konsert siden jeg var ungdom jeg…eller vi stoppa vel opp å hørte litt på rådhusplassen for noen år siden …da det var Vg-lista..
      Da får jeg håpe du får en fin opplevelse :)) Ha en trivelig kveld <3

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er sikker på at det blir flott, og så har jeg fått litt inside information om hvem en av gjestene er. Det kommer jeg tilbake med på søndagen :o))

    3. annebe: Jeg er sikker på at det blir en fin musikkopplevelse, for Jørn Hoel vet å få med seg publikum med sin gode musikk :o)) Skal fortelle hvordan det var på søndagen sånn ut på dagen en gang, for regner med at det blir ganske sent :o))

    4. fruensvilje: Gleder meg virkelig til dette, og jeg har også fått vite hvem en av gjesteartistene er. Jeg er nesten i ekstase over den nyheten, men det kan jeg ikke fortelle om enda så jeg kommer tilbake med det på søndag ;o))

    5. Den mannen der har vært en kjent artist i mange mange år. Har opplevd han live en gang og det var på Lillehammer i 1990 eller 1991. Så dette blir sikkert en fin kveld for dere. Ha en fin kveld.

    6. Har sansen for han. Blir helt sikkert en flott konsert.
      Jeg har heller ikke vært flink å få med meg konserter de siste årene. Burde tatt meg sammen der, for det er jo så kjekt…

    7. maiken: Han har så mye bra musikk, og den ru litt småsexy stemmen da ;o)) Jeg har blitt flinkere til å gå på musical, teater og opera, men ikke så flink til å gå på konserter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg