💤 God natt 💤

I kveld sender jeg avataren min inn, for selv må jeg ta kvelden tidligere enn jeg pleier.
I morgen har jeg time hos fysioterapeuten grytidlig, og jeg er nødt til å legge meg sånn at jeg ikke kommer til henne med øyelokkene hengende langt ned på kinnene mine. Jeg har en følelse at jeg kanskje kommer til å gjøre det allikevel, for det er jo ofte sånn at når du må opp tidlig så blir man liggende våken lenge å kikke på klokka. Lenge med tanker om at nå må jeg snart sove så jeg hører alarmen!!

GOD NATT og sov godt kjære bloggvenner!

#sove #hvile #godnatt #behandling #fysioterapi #tidlig #blogg

8 kommentarer
    1. Cathrine: Tusen takk ?? Det ble dessverre ikke like mye søvn som jeg trengte, så jeg er litt tung i øyelokkene nå. Det ordner nok opp seg i løpet av dagen ??

    2. fruensvilje: God morgen ?? Det ble nok ikke like mye søvn som jeg kunne ha ønsket meg, så øynene er nok litt smale i dag. Det går seg nok til utover dagen. Ha en fin dag du også!

    3. Håper du fikk en god natts søvn! Ny dag, og nye muligheter..Lykke til hos fysio, og ha en strålende god helg!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Kom akkurat hjem fra fysio, og i dag var hun ikke snill gitt… Det ble ikke så mye søvn i natt nei, så jeg er litt siigen i kroppen akkurat nå. Det går seg nok til i løpet av dagen tenker jeg! Ha en fortsatt fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg