🌸 God morgen 🌸

Jeg kan vel ikke akkurat påstå at jeg er like sprudlende som avataren min nå på morningen, og det kommer av at jeg nesten ikke har sovet i natt. Da jeg la meg ganske tidlig i går hadde jeg store forhåpninger om å sovne med en gang. Jeg vet ikke om det er psykisk, men når jeg vet at jeg må opp å må høre alarmen for ikke å forsove meg, ja da får jeg ikke sove. Litt søvn har jeg nok fått meg, selv om det ikke virker sånn. Forhåpentlig så går det seg til ettersom dagen går.

Da jeg føyk ut av døra for å rekke fysioterapi-timen, som var kl 07:50, så hadde jeg bare 5 minutter på meg. Siden jeg tok bilen så tok det meg bare 3 minutter opp, så jeg kom inn døren akkurat på slaget. Før vi startet med behandlingen så gikk vi igjennom de øvelsene jeg skal gjøre selv, og de skal jeg gjøre før jeg begynner med selve behandlingen. I dag var ikke Elin like snill med kroppen min, og det var ikke noe behagelig. Det var ikke bare skuldre og overarmene som var ømme og vonde. Det var også albuene mine, noe jeg ikke har tenkt så mye på før hun tok tak i dem. Det ble mye konsentrasjon på å puste, blandet med en del au og stønning. Hihihi, ikke var det noe bra for frisyren heller 😄 Jeg så ikke så aller verst ut da jeg gikk inn, men ikke fult så bra når jeg gikk ut igjen!

Nå skal brygge meg en diger kopp med kaffe, og sitte her i stillhet å nyte den. Kanskje jeg kommer litt mer til meg selv etterpå.
Ha en strålende fredag 😄

#godmorgen #sove #søvnproblemer #trøtt #fysioterapi #behandling #kaffe #morgenkaffe #sommer #sommer2016 #juni #jui2016 #blogg

16 kommentarer
    1. Håper resten av dagen din blir fin, og at smertene dine vil gå fra ille, til bra! <3
      Synd å ikke få sove på natten, men blir du ille trøtt i dag, får du ta deg en cowboystrekk! 😉
      Du, kan jeg spøre deg hvor du lager den avataren din? Så kul! 😉

    2. Ja det kaller jeg pangstart pÃ¥ dagen! hahaha..ogsÃ¥ sÃ¥ tidlig…ja hÃ¥per du fikk i deg kaffen og vÃ¥knet litt etterhvert..hihi.. Ha en god kveld!

    3. Jeg er sikker på at du får det fint med kroppen senere hvertfall, når du får vært der noen ganger 🙂 Ha en nydelig fredagskveld <3

    4. Unni: Dagen i dag ble i grunnen mye bedre enn jeg trodde, og jeg har vært ute mesteparten. Tok faktisk en liten strekk i godstolen når jeg kom hjem, og det var godt :o))

      Jeg har laget avataren min på noe som heter Bitmoji, som du kan laste ned på mobilen eller innstallere på på pc, du kan lese mer her: https://bitmoji.com/

    5. fruensvilje: Jeg må innrømme at jeg føler meg litt vissen i kroppen nå i kveld, for det tok på å stå opp så tidlig + behandling + at jeg har vært ute det meste av dagen. Nå skal jeg nyte resten av kvelden fra godstolen sammen med kattene mine :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Huff ja, det var tøft som bare den å stå opp så tidlig, men jeg har da kommet meg igjennom dagen så langt :o)) Jeg rakk å slappe av i et par timer og fikk i meg kaffe innen venninnen min hentet meg. Så nå har godstolen fanget kroppen min, og den har ikke tenkt til å gi slipp på den med det første, hihihi :o))

    7. frodith: Jeg kommer aldri til Ã¥ bli bra av dette, men jeg kommer definitivt til Ã¥ fÃ¥ en bedre hverdag med behandling og egentrening… Alltid ille til Ã¥ begynne med! Bortsett fra at kroppen er mørbanket og at jeg har vært trøtt, sÃ¥ har jeg faktisk hatt en ganske fin dag :o))

    8. maiken: Blir nok aldri bra av dette, men det kommer til å bli bedre etter en stund :o)) Jeg har vært igjennom dette noen ganger før, så jeg vet at det kan være ganske langvarig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg