Jeg doodler

Jeg klarer simpelten ikke å la være å doodle, eller skrible/tegne… Har jeg en pen eller blyant i hånden, og papir foran meg så begynner jeg uten egentlig å tenke på hva jeg driver med. Noen ganger skriver jeg noen ord i en finere skrift, men som oftest tegner jeg øyer med lange øyevipper. Noen ganger kan det hende at det blir noe som kan ligne på en menneskelig skikkelse også. Vakkert er det ikke alltid :o))

I går doodlet jeg i vei på noe reklame som hadde kommet  i postkassen, og da ble det jammen et par dameskikkelser og en jeg ikke helt vet hva er, hihihi!

Hvordan er det med deg, skribler du i vei hvis du har papir og en pen i hånden?

#doodle #tegne #skrible #pennogpapir #tegning #blogg

2 kommentarer
    1. SÃ¥ flink du er til Ã¥ tegne!👍 Jeg er ikke noe god pÃ¥ det, sÃ¥ penn og papir fÃ¥r ligge i fred, hihi.

    2. Hanne Beate: Tegningen er veldig fin, men jeg kan dessverre ikke ta æren for den…. Jeg kan tegne litt, men ikke sÃ¥ fint. Allikevel er jeg glad for at du likte den :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg