😱 Kontaktproblemer 😱

Til morran i dag måtte jeg sende en SMS, og overraskelsen var stor da jeg ikke fant vedkommende i kontaktene mine. Når jeg skulle se nærmere etter, så var det kun 10 lagrede kontakter!!!!!!!!!!! Hvor pokker hadde alle de andre blitt av???? Ikke vet jeg. Hvor lenge jeg snoket rundt på mobilen for å finne ut hva som hadde skjedd, vet jeg ikke, men jeg fant nå iallefall ikke ut av det.

Enden på visa ble at jeg måtte legge inn alle sammen på nytt 😫 Det har tatt meg hele ettermiddagen å få dem inn igjen, så nå krysser jeg fingrene for at at de forblir der. Jeg har en Samsung Galaxy 6 Egde, og liker telefonene veldig godt, MEN etter en programoppdatering i våres har jeg bare hatt problemer med den. Sosiale medier vil ikke oppdateres uten at telefonen starter opp på nytt, batterikapasiteten er superdårlig mm, og nå ble nesten alle kontaktene borte. Hadde det ikke vært for at den nye edge 7 er så dyr, og jeg har binding på abonnementet mitt en stund til så hadde jeg byttet.

Nå var jeg heldig som hadde en gammel iphone hvor kontaktlisten var oppdatert, så jeg fikk heldigvis tak i alle sammen igjen.


(bilde hentet fra tema jeg bruker på mobilen nå)

Har du Samsung Galaxy 6 Edge?
Har du hatt noen problemer med den?

#kontaktproblemer #samsung #galaxy #edge #kontakter #slettet #borte #telefon #problemer #blogg

13 kommentarer
    1. Nei, jeg har ikke den, har Sony jeg..Men jeg blir ILL-sint nÃ¥r det er sÃ¥ mye trøbbel med mobil eller pc, eller andre ting som gjør at man ikke er pÃ¥ nett nÃ¥r man vil… HÃ¥per du ikke fÃ¥r noe mer trøbbel med det første 🙂

    2. Jeg har en Samsung, men ikke den typen..ikke hatt slike problemer :)) Kjedelig med slikt styr…du fÃ¥r høre hva det kan være der du kjøpte den… Bra du fant kontaktene dine et annet sted :)) Fin kveld til deg <3<3

    3. Så kjedelig!! Nei, jeg har noe gammelt, arver mannen sine..hihih. Brukes veldig lite..så det er jo helt greit.. Fint at du fikk ordnet opp!

    4. frodith: Jeg krysser fingre, armer, ben og tær for at den ikke krangler noe mere nÃ¥… Begynner Ã¥ bli ganske lei, spesielt siden jeg ikke har noen fasttelefon lenger. SÃ¥ nÃ¥r viktige ting blir borte er det krise!!

    5. annebe: Bestisen min Anne har maken, og hun sliter også med sin, men ikke like mye. Det må være noe med akkurat den modellen, for jeg har aldri hatt problemer med noen av Samsungene mine tidligere.

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Det var litt krisetilstander her en stund, siden det er hovedtelefonene min. Har ikke fasttelefon lenger. På iPhonen har jeg ikke oppdatert kontaktkortet, så jeg kunne ikke bruke den heller. Jeg har aldri hatt så store problemer med noen av telefonene min, som jeg har hatt med denne modellen!!

    7. jeg hadde en samsung 1 år,og det året hadde jeg bare problemer,da den druknet ,ja den gjorde det ved et uhell kjøpte jeg ny sony ericson som jeg er meget godt fornøgde med )

    8. Bruker samsung her. Har 2 mobiler, den ene bruker jeg kun som vekkeklokke. Og det er der kontakter som jeg sjelden bruker er. De jeg bruker mest har jeg i den tlf jeg vanligvis bruker. Ikke noe plunder sånn sett. Men det er kjipt når det skjer. Håper alle er lagra nå hos deg.

    9. Helge: Det er først Samsungen som jeg har hatt sÃ¥ mye problemer med…. Jeg har brukt det merket i mange Ã¥r og har vært veldig fornøyd… Det er nesten sÃ¥ jeg finner fram den gamle telefonen og bruker den i stedet… Alle kontaktene er lagret nÃ¥, og jeg hÃ¥per de forblir der ogsÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg