🏆 Gratulerer Island 🏆

Samme hvor jeg oppholder meg, så snakker folk om fotball… Hos naboene høres høye hyl og rop når det skjer noe spennende i kampen de ser på, og så har du meg da…. Jeg har faktisk ikke sett en eneste kamp hittil, og det har heller ikke vært noe stort savn.

Når det er sagt så må jeg jo si at jeg er mektig imponert over at Island banket England å sendte dem ut av mesterskapet. Siden de er en av de nordiske landene så er det jo ekstra stas at de gjør det så bra. Nå får vi bare håpe at det går like bra i neste kamp, hehe sa jeg virkelig det der… Jeg som liksom ikke er interessert 😱

🏆 Gratulerer til Island og alle Islendinger med den fantastiske seieren 🏆

#fotball #sport #island #england #seier #vinner #taper #uinteressert #blogg

4 kommentarer
    1. Ja det var utrolig at de klarte det! og jeg har fotball på skjermen nesten hele tiden..men SER ikke så mye..bare innimellom..men mannen vil se..så da står det på..jeg har bloggen og bilder..Syns det er litt gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg