Først smilte jeg, og så gråt jeg!

Etter et par dagers lesing ble jeg ferdig med Når sypressene hvisker, og det var en emosjonell opplevelse… Først så satt jeg med et smil om munnen når leste meg igjennom det ene kapittelet etter det andre. Så mot slutten av boka ble det veldig trist, og øynene svømmet over av tårer. Det ble plutselig veldig vanskelig å lese, så da var det bare å hente fram papirlommetørklene.

Dette var en utrolig fin bok, som jeg kan anbefale at du tar deg tid til å lese…. Hvis du ikke alt har gjort det da 😊

#lese #bok #nårsypressenehvisker #yvettemanessiscorporon #blogg

10 kommentarer
    1. jeg har den her pÃ¥ bordet. Min datter leste den nÃ¥r vi var pÃ¥ reis, og jeg tenkte ogsÃ¥ lese den. NÃ¥ skal jeg i alle fall gjøre det, nÃ¥r du har anbefalt den….

    2. frodith: Jeg leser veldig mye krim og fantasy bøker, og da er det veldig hyggelig å lese litt annet innimellom. Denne var virkelig en bok jeg koste meg med ??

    3. Det er slik en bok skal være -fremkalle følelser “Treffe” noe i deg! Følelsesmenneske du ogsÃ¥, skjønner jeg (Har jo skjønt det før ogsÃ¥!). Jeg kan ogsÃ¥ lese sÃ¥ tÃ¥rene triller! 🙂 SÃ¥ for øvrig innlegget om “Nesten-pÃ¥kjørselen” av syklisten. En utrivelig opplevelse, og det er bilføreren som gjerne blir Synderen i slike tilfeller.

    4. karidansen: Her sitter følelsen løst, og jeg tar veldig lett til tårene. Veldig plagsomt når jeg er på kino eller leser en bok der det er mange andre mennesker. Da jeg møtte min biologiske familie for første gang, ja da oppdaget jeg at alle sammen er sånn, hihihi!!

      Jeg kjører mye bil, både til jobb og i fritiden, og jeg har hatt noen ekle opplevelser å sett noen som andre har vært involvert i. Her i Oslo er det enkelte syklister som er blottet for sunn fornuft å setter sitt eget liv i fare, ved å sykle helt vilt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg