Øvelse gjør mester

Jeg fikk så lyst til å prøve å lage en tegning i Paint, noe jeg har gjort noen tamme forsøk på tidligere uten særlig hell. Vet nå ikke om det ble så veldig bra, men jeg skal da ha for forsøket. Frodith er jo så innmari flink til å tegne i paint, bare se HER, og legger stadig ut fine og morsomme tegninger. Jeg brukte PC’n og det var ikke så enkelt, kanskje det er lettere hvis jeg bruker nettbrettet.

Når jeg ser på dette vesenet jeg har tegnet, så er ikke vakker det som ramler ned i hodet mitt akkurat, hehehe!!

#tegning #kunstverk #pain #forsøk #hobby #blogg #frodith

10 kommentarer
    1. Den var herlig, mye bedre enn min første 🙂 Det gjelder Ã¥ øve mye, jeg har jo øvd i 3, 5 Ã¥r 😀 Og bruker mye av hjelpefigurene, rundinger til øyer etc… Og hoder… Og visker ut og bruker om igjen neste tegning deler av den forrige osv… Man finner sin mÃ¥te 🙂 Likte veldig godt din tegning jeg 🙂

    2. frodith: Hyggelig at du likte den :o)) Skal jeg bli like flink som deg er jeg nødt til Ã¥ øve masse, men jeg tror det er lettere Ã¥ tegne pÃ¥ nettbrettet. Man kommer tettere innpÃ¥ Søkte i nettbutikken fant noe som het Sketch guru, som jeg likte godt… Den tegningen ble jeg mer fornøyd med, og legger den ut nÃ¥…

    3. Jeg synes tegnigen din ble fin, jeg. Du har fått med så mange detaljer som jeg ikke hadde tenkt på om jeg skulle ha tegnet. Jeg synes det er vanskelig å tegne i Paint, men det er nok øving som skal til.

    4. Hanne Beate: Det er ikke lett å tegne i paint, og skal man bli god så må man nok øve masse. Jeg er jo detaljefrik, men kanskje jeg skulle droppe noen av dem til jeg får draget på tegningen :o)) Det var hyggelig at du likte den ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg