Her kommer en til

Når jeg først var i gang med å tegne litt, så måtte jeg jo prøve fra nettbrettet også. Nå var det jo sånn at jeg hadde ikke noe pain-app der, så jeg måtte laste ned en først. Det er jo mange og velge mellom, men jeg fant tilslutt noe som het Sketch guru som jeg fikk lyst til å prøve. Jeg er jo glad i doodle og tegne, og både vanlig Paint og Sketch guru er verdt å øve en del mer på.

Nedenfor følger mitt første forsøk på Sketch guru!

#tegne #paint #sketchguru #hobby #art #moro #blogg

4 kommentarer
    1. karidansen: Du skjønner jeg brukte nettbrettet, og jeg har et Asus brett. Der har jeg ikke paint programmet, og jeg fant heller ikke noe som lignet. Fant derimot dette som var som å tegne med en blyant og det syntes jeg var litt morsomt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg