Outlander – bøkene

I noen dager nå har jeg forsøkt å få tak i bøkene som Outlander-serien er bygget på. Helst ville jeg ha hatt dem på norsk, men det skulle by på litt problemer, for der var det kun de to første å oppdrive. Siden jeg leser like godt på engelsk som på norsk, så bestemte jeg for å kjøpe de på engelsk. Hos Tanum kunne jeg får de fire første bøkene i en boks til under 300,-. Da slo jeg like godt til med en gang.

Jeg syntes jo at serien er så fin, og kunne tenke meg å lese bøkene også… Det tar mellom 8 – 10 arbeidsdager før bøkene kommer, og jeg kommer til å vake over postkassen når tiden nærmer seg :o))

#outlander #bøker #tvserie #tanum #bestilling #leselyst #dianagabaldon #blogg

3 kommentarer
    1. Venter fortsatt på sesong 2 😀 Hehe, hørte noen sa de var ute på Viaplay, men jeg har jo verken det eller netflix 😛 Har jo bestilt de på cdon uansett så 🙂 De hadde bøkene der også 😀 Men vet ikke om de var på norsk da ^^

    2. Søtmonsen ): Det er ikke så lett å få de på norsk disse bøkene. De har nå i allefall no 1 og no 2 på norsk hos tanum.no. Siden jeg ikke har noe problem med å lese engelsk, syntes jeg at det var like greit å kjøpe dem på originalspråket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg