Fargerik dame med blå øyne

Når jeg sitter med en blyant eller en penn i hånden å det er et stykke papir foran meg, må jeg bare lage noen tegninger. Ikke det at jeg så veldig flink, men jeg syntes allikevel at det er veldig gøy å tegne. Det blir alltid et øye, en munn eller et helt ansikt på noe som skal se ut som en dame/kvinne. Kroppen er det sjelden jeg lager, bare ansiktet.

I forrige uke fant jeg en app som heter Sketch Guru, som jeg lastet ned på nettbrettet… Det er rart å tegne på nettbrettet, men også litt morsomt. Forrige dagen ble det en ny dame som så dagens lys, men hun ser ikke så happy ut akkurat. Tror jeg tegnet om munnen hennes 7 ganger innen jeg til slutt ga opp å få den som jeg ville… Resultatet kan du se her :o))

#tegning #sketchguru #app #nettbrett #hobby #fargerik #moro #gøy #nytt #blogg

4 kommentarer
    1. Det synes at du er glad i å tegne! Jeg har ikke prøvd det programmet, men du har en fin strek og det er tydelig at du har sans for gode fargekombinasjoner. Litt dristig er det også. Jeg er også veldig glad i å sette sammen farger/eksperimentere med dem!

    2. karidansen: Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :o)) Jeg liker å bruke farger, noe som er ganske tydelig når jeg holder på med fargelegging i Johanna Bashford bøkene. Der forsøker jeg å sette sammen å teste ut farger som man i utgangspunket ikke skulle tro passet sammen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg