Litt treg start…

Jeg vet ikke om det var for at jeg la meg til å sove på ettermiddagen i går, som gjorde at jeg nesten ikke fikk sove så godt i natt. Satt en stund foran tv å glippet med øynene, og tenkte at nå blir det vel ikke vanskelig å få sove. Helt feil, for med det samme jeg slukket lyset så spratt øynene opp å jeg var lys våken. Sånn dagen etter så sitter man igjen med en følelse av at man ikke har sovet i det hele tatt, men mest sannsynlig så har det nok blitt mer enn man tror.

Når jeg kom ut på badet til morran var det omtrent dette synet som møtte meg, jeg syntes til og med at jeg kunne skimte krøllspennene… Kanskje jeg ikke hadde fått opp øynene helt, knis :o))

Akkurat nå sitter jeg med dagens første kaffekopp å debatterer med meg selv om hva jeg skal gjøre i dag… Jeg tror at jeg kommer til å ta meg en tur ut å luke og rufse litt i blomsterbedet mitt, for det ser ut til at det trengs. Perfekt vær å gjøre det på også siden solen ikke steker i dag.

Ha skal du gjøre i dag?

#trøtt #søvnproblemer #kaffe #gjøremål #blomsterbed #fredag #sommerferie #blogg

4 kommentarer
    1. ..hehe..ja noen ganger føler en at det er slik en ser ut :)) SÃ¥ du hadde leika deg med tegning og farger ogsÃ¥…stilig :)) Vi har vært Ã¥ tatt en kaffe i Kongsberg i dag..mannen har jo ferie sÃ¥ mÃ¥ finne pÃ¥ litt :))) Kos deg videre med fredagen <3

    2. annebe: Heldigvis ha jeg fått orden på hårtufsene og ansiktet er på plass så nå føles det ikke så ille lenger :o)) Det er gøy å leke seg med farger, noen ganger innenfor bestemte rammer men også helt fritt. Det kan bli mye moro ut av det :o))

    3. Det er flaggdag i dag så jeg hang ut flagget i dag tidlig. Ellers er arbeidsdagen over, så nå må jeg sette i gang med noe rengjøring men først blir det mat, siden en omgang med støvsuger og vaskeklut. Leverte Lotto i dag(75 kr) og krysser alt jeg har av fingrer og tær. Ellers er det masse jeg må gjøre i leiligheten, kjipt at sola ikke varmer like mye som sist helg. Men det er badevann enda, tok en dukkert i går kveld.

    4. Helge: Akkurat i dag syntes jeg det var deilig at sola ikke steker, for jeg måtte ut å luke i blomsterbedet. Der blir det ekstremt varmt og sola står rett på hele dagen. Kjente at det var godt med et pusterom. Jeg leverer 5 ukers kuponger for lotto og extra, så der behøver jeg ikke å tenke på å levere på en stund enda :o)) Krysser fingre og tær og alt annet også hver lørdag, men så langt har det ikke blitt de store premiene akkurat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg