😴 oi oi, så sliten jeg ble 😴

Forkjølelsen har holdt godt tak i meg i dag også, og jeg har derfor vært hjemme fra jobben. Det er ikke mye futt i kroppen, når man er utslitt etter en tur i dusjen. Jeg var nødt til å sette meg ned mens jeg smurte inn dagkrem i ansiktet…. Det var ikke noe festlig i det hele tatt, men ikke så veldig mye å gjøre med det. 

Uansett hvor dårlig formen var i dag, måtte jeg ut en tur. Det var tomt i kjøleskapet, for både frokostmat og middag + litt annet småtteri. Jeg kjørte på med febernedsettende, og mens jeg ventet på at den skulle begynne og virke spiste jeg litt frokost.

Jeg dro ned på Bryn, for der hadde de alt jeg trengte… Først opp på apoteket å kjøpte papirlommetørkler, mer febernedsettende og Fribol som skal være hostedempende. Det er sjelden jeg er i matbutikken så tidlig, og det var uvant at alle hyllene var fylt opp. Jeg fikk faktisk alt jeg hadde på handlelisten min, uten å måtte velge noe annet i stedet. Det skjer nemlig ganske ofte når jeg er innom etter jobb.

Jeg vet dette blir mye sy ting og klaging, men det er bare sånn det et…. Når jeg kom hjem til Casa Fres og Knurr var jeg helt ferdig, og jeg skrekkelig med å pakke bort alle varene mine. Så når de var i skapet gikk jeg rett inn å slang meg ned på senga, og sovna med en gang. Var nok borte i 1,5 time, og da jeg våknet hadde Vinja lagt seg godt inntil  magen min. Hun elsker å ligge inntil meg, og hver kveld kommer hun å hopper opp når jeg slukker lyset 😽

Resten av dagen har gått med til å slappe helt av……

#sliten #handle #tomt #ingenmat #apoteket #bryn #casafresogknurr #vinja #katt #blogg

4 kommentarer
    1. Uff..og uff..ja jeg kan ikke huske sist jeg var så dårlig..og glad er jeg for det..for med hunder som må ut..så hadde det vært stressende dag..med masende hunder og dårlig form..så jeg får bare holde meg frisk!! hihih..Fortsatt god bedring!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ?? Det er i grunnen godt at pusene er innekatter, og at så lenge de har vann i vannkoppen og mat så er de happy. Så litt kos, men det klarer jeg jo allikevel ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg