Da har jeg det jeg trenger!

Da jeg våknet til morran, var det helt klart at jeg ikke orket å gå på jobb… Så jeg ringte bort på legesenteret og fikk en time kl 11:15. Jeg ville jo helst gått på jobb, men orker man ikke så gjør man ikke det! For å gjøre en lang historie kort, så ble jeg sykemeldt ut uken. Siden jeg hoster så fælt fikk jeg resept på hostesaft, en sort jeg ikke har brukt tidligere. Damen på Apoteket så at jeg mest sannsynlig ville bli trøtt av den, og anbefalte ikke bilkjøring etter en slurk av flasken.

Nå er det mat i kjøleskapet, mineralvann hadde jeg fra før, og nå er også medusin på plass….. Med andre ord jeg har alt jeg trenger 😊

#forkjølet #feber #sykemelding #legesenter #apotek #medisin #blogg

12 kommentarer
    1. frodith: Det er en viss grad av bedring i dag, og det tar jeg i mot med Ã¥pne armer ?? Det er slitsomt Ã¥ være sÃ¥ dÃ¥rlig sÃ¥ lenge, og jeg bare mÃ¥ være bedre til lørdagen….. Hvorfor skal jeg fortelle om senere ??

    2. Uff..ja det tar sin tid..og mÃ¥ jo bare ta den tiden det tar… sÃ¥nn er det med virus..grrr…ordentlig herk! Ha en god kveld! med hostesaft og noe attÃ¥tt..hihhi. Fortsatt god bedring!

    3. Uff, den forkjølelsen din sitter hardt i. Den hostesafta er bedre enn den uten resept, og den røde trekanten du ser på flaska betyr at man helst ikke skal kjøre bil etter inntak. Jeg synes det er godt med Doc halslinser og Mentol når jeg er forkjøla. Ønsker deg fortsatt god bedring!

    4. Hanne Beate: Det se ikke ut til at den vil slippe taket med det første heller, dessverre ?? Vanligvis så pleier ikke jeg å reagere med noen form for bivirkninger, eller sløvhet når det gjelder medisiner. Denne hostesaften derimot advarte bestis Anne meg mot, den er veldig sterk. Jeg tok en dose før jeg la meg, og jeg har sovet igjennom hele natta ??

      I morgen skal jeg egentlig på konsert, så jeg krysser fingrene for at formen er bedre da ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg