Ble ikke helt som jeg tenkte

I våres og på forsommeren satt bestis Anne og jeg å gikk igjennom de konsertene, teaterforestillingene og musikalene vi hadde lyst til å gå på utover høsten. Vi bestilte billetter til alt vi ville se, og det ble kanskje litt mye på en gang men sånn ble det i allefall.

I går kveld var “Kristina från Duvemåla” på Lørenskog hus, som gikk av stabelen. Jeg var dessverre ikke blandt de som så forestillingen, for jeg var ikke i form. Jeg håpet i det lengste at feber, hoste og snørrete nese skulle være passert til i går. Så heldig var jeg nok ikke, og det var ikke med lett hjerte jeg måtte fortelle bestisen at jeg ikke orket å være med. Hun hadde nok et følelse av at det kunne gå den veien, og hadde allerede snakket med niesen sin i fall det ble sånn. På den måten slapp hun å gå alene, og min plass ikke ble stående tom. Noe som ville vært veldig dumt!!
Kristina
Tidligere på dagen fikk jeg en melding fra Terje, som fortalte at det nå var greit å bestille flybilletter til Haugesundturen senere i høst. Jeg var litt usikker på om hun som skulle se etter pusene mine, hadde sagt at det var greit. Derfor dobbeltsjekket jeg, men dessverre så var hun opptatt akkurat den helgen. Det var ikke verden undergang, og vi måtte bare finne en annen helg som det passet for alle. Jeg sendte over en liste over hvilke helger som kunne være aktuelle, og litt senere hadde Terje funnet en helg som passet for alle sammen. Så nå er flybillettene bestilt og jeg gleder meg virkelig til turen, for jeg har aldri vært i Haugesund tidligere.

Det beste er at min kjære niese Linda bor bare 30 minutter unna der vi skal bo, og siden vi sees så sjelden så blir det en liten tur innom henne også. På det tidspunktet har den nye babyen også kommet, vel han kommer om bare noen få uker :o))

Så gårsdagen ble kanskje ikke helt som jeg hadde planlagt, men endte allikevel opp med masse glede og forventninger ❤

#teater #musikal #musikk #syk #feber #hoste #haugesund #reise #weekendtur #flytur #familiebesøk #vennebesøk #lørdag #glede #forventninger #blogg

6 kommentarer
    1. Leit du ikke fikk vært med i går, men å sitte i dårlig form å se/høre på gir jo ingen god opplevelse :)) Spennende med tur til Haugesund da…jeg har ikke vært der… Fortsatt god bedring til deg :))

    2. Søtmonsen ): Jeg tror nok at formen er bedre til neste forestilling, neste helg :o)) Jeg syntes det var smartest å ikke gå i går, for jeg må bli bra sånn at jeg kan gå på jobb igjen til uken. Har vært hjemme lenge nok nå, pluss at jeg i dag begynner å føle at jeg orker å bry meg om litt mer enn bare meg selv :o))

    3. annebe: Nei, jeg hadde nok ikke hatt noen glede av forestillingen, sånn som formen min var i går. Fikk tilbakemelding fra Anne, og hun syntes det var fint MEN…. Det var altfor høy lyd, noe mange andre hadde klaget på også. Forestillingen foregikk på et kulturhus, hvor scenen ikke er så veldig stor. Den hadde vært stappfull av kor og symfoniorkester og sangere, noe som forklarer lyden.

      Gleder meg enormt til Haugesund turen, og tror at det kan bli en fin opplevelse :o))

    4. Så synd..men det er ikke gøy når man ikke er iform uansett..så sånn ble det..ikke noe å gjøre noe med..men du har noe å se frem til nå da..så gøy! Fortsatt god bedring!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, jeg tror ikke jeg hadde hatt noen glede av forestillingen, sånn som jeg følte meg da gitt. I dag er jeg tilbake på jobb, noe redusert, men tilbake. Nå gleder jeg meg til kommende helg, for da skal jeg på Singin in the rain :o)) Ha en strålende fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg