Litt sliten ble jeg jo…

Man merker på kroppen at man ikke har vært i virksomhet på en uke…. Etter første dag tilbake på jobb, var det ikke akkurat sånn at jeg spratt opp trappa der hjemme. Jeg trampet nok litt mer enn vanlig, for å få med meg bena opp de få trappetrinnene før jeg står foran min egen dør. Jeg har ikke lenger feber, men kroppen er jo ikke helt seg selv igjen. Merket allerede da jeg satt på t-banen med musikk i ørene, at det var litt vanskelig å holde øynene åpne. Ble jo ikke noe bedre av valg av musikk heller… Hadde valgt et rolig album av Cabas, og var det gjort.

Etter at middagen var spist, og oppvasken ryddet vekk tok jeg for meg en stabel med reklame som hadde hopet seg opp den siste uken. Nå høres det ut som jeg klager på det, men jeg elsker å sitte å bla igjennom disse reklamebladene som ramler ned i postkassen. Som regel leser jeg den med en gang de kommer, men den siste uke har det blitt lite lesing av noe slag. Allerede her begynte øyelokkene min å glippe, men jeg kom meg igjennom bunken min.

Når Vinja derimot spratt opp i fanget mitt, når det ble ledig, og begynte å male høyt og hypnotiserende…, ja da forsvant jeg inn i drømmeland en liten stund. Når jeg kom til megselv igjen lå fortsatt pus i fanget, og hun var helt avslappet å åpnet bare det ene øyet for å se om mamsen gjorde noe forsøk på å flytte på seg. Når hun så at det ikke var tilfelle, skled øyelokket igjen å borte var hun…

Forhåpentlig er jeg ​mer våken når jeg komme hjem fra jobb i dag…

#trøtt #sliten #dorsk #sove #reklame #katter #vinja #vinjathecat #blogg

12 kommentarer
    1. ForhÃ¥pentligvis er du mer “deg selv”igjen etter jobben i dag :)) Reklame fÃ¥r vi ikke lenger, og det er deilig Ã¥ slippe Ã¥ gÃ¥ ut i søpla med en haug daglig..men noen kan være fine Ã¥ se pÃ¥ da :)) Ønsker deg en fin ettermiddag <3

    2. annebe: Det kjennes mye bedre i dag, så jeg tenker nok at jeg er mer våken når jeg kommer hjem i dag :o)) De fleste naboene har satt lapp på postkassen, for å slippe reklamen. Det har ikke jeg, for jeg vil gjerne snooke litt på hva som er på tilbud jeg da, knis!! Ha en fin ettermiddag du også :o))

    3. Kroppen trenger litt tid før den er seg selv igjen etter en slik sjau. NÃ¥ koser jeg meg med mitt nyt kombiskap som kom i gÃ¥r – Bosch 190 cm og hvitt av farge.

    4. Jeg er veldig trøtt og sliten om dagen UTEN å være syk, så jeg skjønner deg som har vært dårlig 🙂 Håper du har en energisk ettermiddag 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er mye bedre i dag heldigvis, og jeg har til å med klart å holde meg våken etter middagen :o)) Nesen renner fortsatt som en lekk brannslange, og jeg forundret over hvor mye det er plass til oppi der, hihihi!!

    6. Søtmonsen ): Jeg føler meg i grunnen ganske fin nÃ¥ i kveld, bare litt trøtt… Det har ingenting med forkjølelsen Ã¥ gjøre, bare at jeg ikke sov noe særlig i natt. Akkurat det er jo akkurat sÃ¥nn det pleier Ã¥ være :o))

    7. frodith: Å gå rundt å være sliten og trøtt er ikke greit, om man er syk eller i. Får håper du får slappe av og sove godt i natt :o)) Selv har jeg definitivt mer energi, og føler meg bedre enn jeg har gjort på flere dager :o))

    8. fruensvilje: Det er heldigvis ikke sÃ¥ ille nÃ¥ i kveld… Føler at jeg har kommet over kneika nÃ¥, men nesa har ikke sluttet Ã¥ renne… Jeg er like forundret hver gang jeg er forkjølet, over hvor mye det er plass til oppi der :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg