Dette er fasinerende (edderkoppvideo)

Jeg har alltid vært veldig fasinert av edderkopper, og har det dukket opp en i heimen har jeg passet på den sånn at den har det bra. Fra tid til annen kommer det jo en fram, noe som ikke er like gøy lenger… Jeg har jo katter, og de vil jo gjerne leke med dem!! Så en flott video på facebook tidligere i dag, om en edderkopp som skifter ham eller hud, men jeg finner ikke den igjen. Nå var ikke det så farlig for YouTube er full av videosnutter på samme tema…

Syntes jeg måtte dele en av dem med dere :o)) Hvis du ikke er så begeistret for edderkopper, ja da bør du ikke se filmen, tihi…

#edderkopp #ham #hud #skifte #molting #natur #blogg

4 kommentarer
    1. Vel, jeg er ikke SÃ… glad i edderkopper, hihi. Men jeg tar godt vare pÃ¥ de jeg møter og slipper de ut, for jeg har nemlig lært at det betyr ulykke Ã¥ ta livet av en edderkopp. Tror ikke det stemmer, men man vet jo aldri…..

    2. Hanne Beate: Jeg er også vokst opp med den formaningen, at man ikke skal avlive edderkoppene. Derfor gjøre jeg heller ikke det. Disse store lodne er jeg virkelig begeistret for, og en venninne har en som jeg har tenkt å hilse på om ikke så lenge :o))

      Jeg er derimot vettskremt for slanger, og fixer ikke å se de på tv en gang uten å bli uvel ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg