Koselig bursdagsfeiring…

På lørdag hadde bestis Anne bursdag, og hun hadde invitert sine to nevøer og niese + meg til å feire dagen sammen med henne. Jeg tillot meg å invitere med vår felles gode venn Terje også, uten egentlig å ha spurt henne først. Når jeg ringte å fortalte det ble hun jo veldig glad, for hun hadde akkurat tenkt samme tanken. Så det var nok en mening med at jeg skulle spørre han :o))

For at dette ikke skulle bli en stor kakefest, så disket Anne opp med deilig Taco, som vi koste oss med etter at vi hadde sittet å pratet en stund. Det er sjelden, eller skal jeg være ærlig, så blir det aldri til at jeg lager det bare til megselv. Skal jeg ha ha det, er det når jeg har noen på besøk. Vi ble sittende lenge rundt matbordet å skravle og kose oss. Det var virkelig så hyggelig å sitte sånn å prate om alt og ingenting.


Etter at maten hadde fått lov til å synke litt ned på venstre side av magen, kom verdens beste eplekake med vaniljekrem inni og klin kokoskaken på bordet. Det smakte himmelsk godt, men jeg våktet meg nøye for å ikke spise alt for mye… Allikevel ble det nok et par stykker av hver og en av dem :o))

Vi hadde det så koselig å satt der å skravla og skravla, og før noen av oss hviste ordet av det nærmet klokken seg 01:30. Da hadde vi nok gjespet noen ganger de fleste av oss. Jeg var sjåfør for dagen, og kjørte Terje hjem ned til sentrum før jeg satte nesen hjem til meg. Når jeg låste meg inn i heimen var vel klokken sånn ca 02:00. Jeg var flink å kom meg relativt raskt i seng, men jeg var jo ikke trøtt så det gikk veldig lang tid innen jeg gled inn i drømmeland.

Tror bursdagsjenta også koste seg å hadde en fin feiring av dagen sin, hun sa i allefall det :o))

#bursdag #feiring #venner #familie #lørdag #blogg

10 kommentarer
    1. Gratulerer pÃ¥ etterskudd til vennina de :)) Hørtes hyggelig ut, og bÃ¥de Taco og kaker er jo godt….og er det bursdag kan man jo spise litt mer en ellers syns jeg :)) Kos deg med mandagen <3

    2. SÃ¥ koselig! ååå fÃ¥r vann i munn nÃ¥r du nevnte den klinkokos kaka…nammmm..ser jo himmelsk ut!!

    3. SÃ¥ koselig med bursdag, og sÃ¥ mye godt dere fikk servert! Taco er kjempegodt, og min beste eplekakeoppskrift er sÃ¥nn med vaniljekrem i (jeg lager den av tertedeig). Klin kokos kaka er jo bare sÃ¥ nydelig, – jeg fikk oppskrift av deg pÃ¥ den sÃ¥ den har jeg smakt. 🙂

    4. Hanne Beate: Det var veldig godt og smart Ã¥ servere mat i forkant av alle kakene… Ellers kan det bli veldig søtt, og kroppen blir litt i dÃ¥rlig humør…. Bestis Anne lager eplekaken med tertedeg som du gjør, og den blir veldig god. NÃ¥r jeg lager eplekake, gjør jeg det litt enklere og bruker sukkerbrød Ã¥ legger eplene pÃ¥ toppen. OgsÃ¥ veldig godt Ã¥ ikke sÃ¥ mektig :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg