Hvor ble kvelden av?

Jeg måtte ha vært mer trøtt enn jeg trodde jeg var i går, for jeg satt i stua med laptoppen i fanget mens jeg halvglodde på tv. Før jeg viste ordet av det forsvant jeg inn i drømmeland, og kom til meg selv kl 00:30. Jeg var helt forvirret og trodde først at jeg hadde vært borte et par minutter, men det viste seg at jeg sovet sånn i et par timer….

Tired hipster businesswoman sleeping
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Det ble litt multitasking med en gang jeg kom hjem fra jobben, sånn at mens potetene kokte på ovnen gjorde jeg ferdig mitt lille bidrag til Frodith’s “Frogge-konkuranse” Pluss at jeg drev men noen andre ting ved siden av, som å tørke opp Vinja’s passelige store “pizza” rett ved siden av der jeg satt. Katter er merkelig sånn gitt, de går rett fra matfatet å så kaster de opp/gulper de utover gulvet, og så rett etterpå går de tilbake til matfatet å spiser videre. Hadde det vært oss mennesker, så hadde vi jo ikke orket å spise noe mer…

Jeg hadde tenkt til å strikke noen omganger på sjalet mitt for å få det ferdig, men siden jeg var i drømmeland det meste av kvelden ble det lite strikking på meg. Det får heller bli noen omganger i kveld, sånn rett etter middagen :o))

Ellers var det ganske kjølig her i Oslo til morran, og jeg fant fram både pulsvanter og sjerf da jeg skulle gå på jobb. Det blir allikevel en fin dag, for sola står høyt på en knallblå himmel. Dette er jo en perfekt høst, ikke sant?

#sove #sovehjerte #trøtt #mulittasking #froggekonkuranse #frodith #katter #vær #sol #høst #blogg #oktober #oktober2016

8 kommentarer
    1. høres ut som du virkelig trengte litt ekstra søvn i går,da er det godt når en kan slappe så godt av att en sovner i stolen hi hi ,så er du nok litt kvikkere i kveld.
      Ja nå behøves både vanter og noe på ørene og eller halsen,men det er nok mest på morgenen til sola har fått varmet litt opp )) du får hygge deg i kveld og ha en fin dag videre

    2. Jeg syns det høres litt deilig ut ĂĄ sovne slik, jeg sliter med ĂĄ sovne bĂĄde slik og nĂĄr jeg gĂĄr ĂĄ legger meg..men man blir sikkert litt “forvirra”nĂĄr en skjønner man har sovet bort kvelden..hehe..
      Nydelig høstvær ja, måtte det vare lenge <3

    3. fruensvilje: Vanligvis pleier jeg bare å være borte noen få minutter, når jeg dormer i stolen, hihi ikke så lenge som i går. Føler meg mye mer våken i dag, men det kan være for at det er kaldt på jobb å jeg fryser så fælt :o))

      Det er en fin høstdag, og himmelen er blå og sola skinner fortsatt så dagen er ikke så ille den :o))

    4. annebe: Normalt så blir det bare en aldri så liten strekk, ikke så vanlig at jeg sovner så hardt som dette. Kan være at jeg satt rett ved vifteovnen som blåste deilig varm luft på meg, og jeg var litt frossen, hihi!!

    5. Ja vinteren sniker seg innpĂĄ..og det blir kaldere og kaldere..godt ĂĄ sovne nĂĄr man trenger det da…og det gjorde du nok.. hihih. HĂĄper du fĂĄr litt mer ut av kvelden i dag! Ha en god kveld!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihihi, du skulle ha sett meg da jeg gikk i dag morges, med pulsvantene, halsen surret inn i skjerf fra topp til tĂĄ og en varm skinnjakke. Skulle nesten tro at det var midt pĂĄ vinteren :o)) Damen er definitivt mer vĂĄken i kveld, sĂĄ jeg tror jeg skal klare ĂĄ holde meg vĂĄken til det er pĂĄ tide ĂĄ krype under dyna :o)) Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg