Jeg ble sÃ¥ fysen pÃ¥ noe 😋

Da jeg var innom Meny og handlet på veg hjem fra jobb, ble jeg så innmari fysen på noe snoop. Det er jo noe jeg definitivt ikke bør og skal spise, men jeg klarte bare ikke få tankene ut av hode. Så da rusla jeg forbi hyllene med potetgull da med vann i munnen, og lurte fælt på hva jeg skulle kjøpe. Så falt blikket mitt på en pose fra Terra, som påsto at dette var chips laget av ekte grønnsaker.

Chips er vel ikke sunt om de er laget av poteter eller grønnsaker, men posen ble nå med meg hjem. Var det noe godt, nei absolutt ikke, for det smakte omtrent ingenting av chipsen. Kommer jeg til å kjøpe det igjen, nei jeg tror ikke det!!

Har du smakt chips laget av grønnsaker?
Syntes du det var noe godt?

#terra #chips #grønnsakschips #smaksløst #blogg

6 kommentarer
    1. Nei det har jeg aldri smakt! prøvde oss på det potetgullet som er mindre fett i..og det var ganske godt..:-) Tror ikke jeg kommer til å prøve det der nei..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, jeg kan ikke anbefale det, grøss!! Da vi hadde fredagskos sist fredag, var det noen som hadde kjøpt Maarud Superchips med salt. Det var veldig godt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg