🍁 Endelig litt høstbilder 🍂

Alle dere fine bloggvenner har vært ute og tatt flotte høstbilder, og selv måtte jeg ty til noen gamle bilder fra et par år tilbake… Vel inntil i dag!! Jeg måtte bare en tur ut i lunchpausen og røre på kroppen min litt. Omtrent hele formiddagen hadde jeg sittet pal foran pc’n å jobbet, noe som gjorde leddene mine stive og vonde. Det eneste som hjelper da, er å gå seg en tur.

Det er jo ikke så mye trær rundt der jeg jobber, men borte ved Domkirken er det noen i den lille parken så da førte bena mine meg den veien.

Det var ikke det store fargespektre akkurat men høstbilder ble det da… Jeg ville ikke ha med noen biler, men det var ikke mulig for rundt Domkirken sto de tett i tett. Mange av bilene var store, av den sorten som man får plass til rullestoler og lignende i. Jeg går ut fra at det var en gudstjeneste eller en annen tilstelning i kirken.

Jeg fikk da mine høstbilder allikevel, og ruslet videre nedover Karl Johansgate å deretter bort til Oslo City for å kjøpe en gave. En gave jeg ikke fant, så jeg endte opp med å gå tomhendt derfra.

Vi har hatt grått og trist vær i flere dager her i Oslo, men i dag ble himmelen blå og sola kom fram å gjorde dagen helt fantastisk. Tåke og grått vær gjør ikke så mye for humøret akkurat. Gradene krabbet oppover gradestokken å endte til slutt opp på + 10C, og da jeg kom hjem sent i ettermiddag var fortsatt + 8 C ute. Det var ikke ille i det hele tatt :o))

#høst #høstbilder #bilder #tur #gå #gave #oslo #domkirken #karljohan #oslocity #blogg #oktober #oktober2016

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg