“The making of Outlander”

Det tok jammen ikke mange dagene fra jeg bestilte boken til den kunne hentes på postkontoret. Tror det bare var 4 dager, og det er jo helt fantastisk. Jeg bestilte boken fra Adlibris, og de er både raske og så tar de ikke noe for å sende varene :o))

Dette er boken om tv-serien Outlander, sesong 1 og 2, med stoff behinde the scenes, interjuer og haugevis med flotte bilder. Jeg kommer til å sitte med boka i fanget mye denne helgen, og jeg gleder meg til å se alt det spennende den inneholder :o))

#bok #outlander #themakingofoutlander #tvserie #sesonger #glede #blogg

5 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: For tiden lever jeg i en “Outlanderboble” hvor jeg hører bøkene som lydbok, og er med i grupper pÃ¥ facebook mm Bestis Anne er jo like gal som meg, sÃ¥ vi gÃ¥r aldri tom for samtaleemner :o))

    2. kos deg med boklesing )) ser ut somen bok jeg også kunne like ) ville innom innlegget ditt om høstbilder,men der kom jeg meg ikke inn ( blogg .no har jo vært borte i dag og fortsatt er det noe tull hos meg,håper det er bedre i morgen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg