Stakk bare innom

Det har vært litt stille fra min kant de siste dagene, noe som skylles at jeg har hatt og fortsatt har vondt i nakke, skuldre og armer. Når det blir sånn, er det best å holde seg unna alt som heter PC og nettbrett. Tenkte bare jeg skulle stikke en snartur innom for å si at det fortsatt står til liv…

Jeg ringte til legen i dag i håp om å få en time, men han var dessverre helt opptatt. Han hadde heldigvis time i morgen til meg i stedet, så jeg slipper å vente altfor lenge. Trodde først at det bare var et kink i nakken dette her, men det forverret seg raskt og grenet seg nedover skulderbladet og tilslutt så dovnet fingrene mine bort på høyre hånd. Noe sitter nok i klemme et eller annet sted :o((

fresh pumpkin on market in autumn
Licensed from: efka / yayimages.com

Det blir nok ganske stille fra meg igjen en stund fremover, til jeg får orden på nakke og skulderproblemet mitt. Er jeg innom så blir det i så fall via mobilen, for det er ikke så vondt å taste på den som det er på laptoppen.

Ha en strålende fin onsdag, og fortsatt spennende uke :o))

#skulder #nakke #smerter #betennelse #hjemme #legebesøk #påbesøk #innom #vondter #vondt #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg