😔 Da ble det en sykemelding 😳

Da var legebesøket over, og artrose og betennelse i skulderledd ble konklusjonen på smertene mine. Legen har da sykemeldt meg til og med 11.11., så får vi se hvordan det er da.

Det er jo ikke noen ønskesituasjon dette her, men dessverre ikke mye å gjøre med. For ikke å sitte inne å deppe, så rusla jeg ned på t-banen å tok den til Bøler.

Så nå sitter jeg her hos bakeren med skolebrød og kaffe sammen med alle pensjonistene. Vel det er en del ungdommer her, som har storefri fra Ulsrud Videregående skole rett her i nærheten.

Ute er det knallvær med blå himmel og sol. Det var minusgrader på skyggesiden da jeg gikk, men det har vel endret seg nå kanskje.

På tide å drikke opp kaffen å ta seg en runde i butikkene, innen jeg drar hjem igjen.

#sykemeldt #skulder #artrose #bettennelse #tbanen #legen #bøler #blogg

14 kommentarer
    1. Ja det er jo det eneste som hjelper..ro og betennelsesdempende..så da er det bare å ta tiden til hjelp! lykke til! og god bedring!

    2. Det var nok det rette vil jeg mene. Kjipt med slike skuldre som ikke er seg selv. Det kommer litt snø i helgen men jeg tipper det blir bort fort. God bedring.

    3. fruensvilje: Tusen takk! Ja, jeg er ikke tjent med å sitte inne hele dagen. Så det blir nok helt sikker noen turer ut. Akkurat det med å kjøpe julegaver, tror jeg nok at jeg skal vente litt med :o))

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk. Jeg merker på kroppen at betennelsen herjer i kroppen, for jeg er veldig trøtt og sliten. Jeg skal allikevel prøve å komme meg ut av døra hver dag, for å røre på meg. Det er ikke sunt å bare sitte inne heller!

    5. Helge: Tusen takk :o)) Disse skuldrene mine er ett håpløst tilfelle, som tilstadighet slår seg vrange. Det er dessverre ikke noe særlig å gjøre med, men bare vente på at det roer seg igjen.

    6. Søtmonsen ): Tusen takk <3 Nå blir det nok å ikke anstrenge skuldrene, spise smertestillende/muskelavslappende å ta det med ro en stund fremover. Det vil nok roe seg ned igjen, men helt borte blir det jo aldri dessverre.

    7. God bedring!💕 Det er smart å komme seg ut og bevege seg, og hyggelig å kunne rusle rundt på kjøpesenter e.l. om det er kaldt ute. Har du ikke fått noen behandlinger av noe slag?

    8. Hanne Beate: Det er godt å være litt i farten, for det er jo ikke bare skuldrene som er vonde. Jeg har jo atrose i alle ledd i bena også, og for at de ikke skal stivne helt må jeg bevege meg… Jeg har hatt en liten pause i behandlingen, og dette er da resultatet. Det koster penger å ha behandling for å holde plagene i sjakk, og innimellom må jeg velge mellom økonomi og helse….!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg