Hva er du driver med?

Når jeg var på Jessheim Storsenter i dag, kjøpte jeg meg 3 linser som kan monteres med klemme på mobilen. (macro, widwinkle og tunnelvision) Når jeg kom hjem måtte jeg jo prøve dem, og jeg begynte med tunnelvision. Vinja satt på armlenet til stolen min så jeg begynte med henne. Om kvaliteten er så bra vet jeg nok ikke, men det var nå iallefall artig å prøve dem….

Det å ta bilde av dyr er ikke alltid like lett, for de gjør omtrent aldri som man vil at de skal… I stedet for å sitte fin pus å se på mamsen sin, så stakk Vinja nesen fram oghelt bort til kamera. Da blir det som det blir da vettu, knis!!

Dette ble jo betraktelig bedre, men frk Lillepuzdatter var ikke villig til å se direkte inn i kamera i kveld. Hun var opptatt av helt andre ting, så etter 5 – 6 forsøk ga jeg opp å avfant meg med at dette ble det beste av dem!

#pus #katt #vinja #viljesterk #fotografering #blogg

4 kommentarer
    1. SÃ¥ søt! ja det er ikke alltid lett Ã¥ ta bilder av disse smÃ¥..jeg tok mange av mine tre i gÃ¥r, og kom hjem og sÃ¥ at ALLE pÃ¥ det ene stedet, var dÃ¥rlig..alltid en som ikke var i fokus, eller lukket øyne, el… hihihi. Morsomt Ã¥ leke seg litt med kamera!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg