Test av macro-linse til mobil

Som jeg skrev i forrige innlegg hadde jeg kjøpt linser som kan klemmes fast på mobilen, og denne gangen prøvde jeg meg på macrofotografering. Det blir nok ikke like bra som om når man bruker en ordentlig macrolinse, men det fungerer. Det gjelder å holde mobilen rolig sånn at den kan fokusere ordentlig før man tar bildet. Der har jeg et lite problem, for jeg er til tider veldig sjelven på hånden… 

Dette ble nå i alle fall resultatet da jeg gikk tett på en julerose :o))

#fotografering #macro #macrofotografering #bilder #julerose #linser #blogg

8 kommentarer
    1. Tett på, og flott bildet det der! viste ikke at det fantes..markro linse til telefoner..ja det kommer stadig nye ting! Ha en ny god dag!

    2. Ble flott den da!👍 Med nærbilder mÃ¥ man holde det heelt i ro, og det er ikke enkelt, – kan være greit Ã¥ ha noe Ã¥ støtte seg til. Likevel fikk du det fint til synes jeg!👍

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk :o)) Jeg kom over en annonse i Kjell & Company sin katalog om linser til mobilen. Kostet bare 199,- så jeg tenkte at det må jeg kjøpe å teste ut :o))

    4. annebe: Hehe, jeg tok noen før jeg endelig fikk et som var sånn passelig fint. Var nesten umulig å klare å holde hånden lenge nok rolig til kamera fokusert, men det var verdt det :o))

    5. Hanne Beate: Nei, macro-bilder er slettes ikke de enkleste bildene å ta. Jeg er veldig sjelven på hånden, så det er ganske vanskelig for meg til tider å få fine bilder. Ble fornøyd med resultatet til slutt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg